کد خبر: ۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

شکست خانگی فجر در دقیقه 90/ سقوط به جایگاه نهم

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برابر تیم مس کرمان تن به شکست داد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در این بازی که عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه انجام شد تیم فجر شهید سپاسی با نتیجه دو بر یک برابر حریفش شکست خورد و سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد.
تیم فجر اگر چه در طول این دیدار که 97 دقیقه به طول انجامید، تیم برتر میدان بود اما نتوانست از این برتری استفاده کند و در نهایت شکست خورد تا کار خود را در ادامه مسابقات برای صعود سخت تر نماید.
ابتدا در دقیقه 16 تیم میزبان با ضربه علی مصلی نژاد از مهمان خود پیش افتاد اما تیم مس خیلی زود و در دقیقه 32 با گل علی یونسی بازی را به تساوی کشاند و سرانجام برتری نسبی تیم فجر در نیمه اول تنها یک امتیاز برای آنها به دنبال داشت.
در نیمه دوم تیم فجر بازهم به حملات خود افزود و بارها بازیکنان این تیم صاحب موقعیت شدند اما نتوانستند از این برتری استفاده نمایند تا اینکه در دقیقه 90 برخلاف جریان بازی و روی یک ضد حمله و اشتباه جلیلی بازیکن فجر یک پنالتی برای مس کرمان به ارمغان آورد که اصغر زنده روح آنرا تبدیل به گل کرد.
در هفت دقیقه اضافه این بازی تیم فجر فشار زیادی را روی دروازه حریف آورد اما شاگردان میثاقیان به خوبی بازی را کنترل کردند تا یک پیروزی شیرین بدست آورند و به رده دوم جدول صعود نمایند.

جدول مسابقات در پایان هفته هفدهم

فرصت لیگ برتری شدن از دست فجر سپاسی پرید
نظرات بینندگان