کد خبر: ۶۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴

شباهت عجیب سالن کشتی قهرمانان فارس با ویرانه های حمله آل سعود به یمن + تصاویر

اگر به سالن کشتی شهید مزدوریان داراب در خیابان شهید مدرس (برق) سری بزنید باور آن سخت است که این قهرمانان کجا و با چه امکانات و شرایطی تمرین می کنند!

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، در سال های اخیر نوجوانان و جوانان دارابی در وزن های مختلف بارها حائز رتبه های برتر استانی، کشوری و بین المللی بوده اند. تعداد قابل توجهی از کشتی گیران دارابی به اردوهای تیم ملی دعوت شده و در مسابقات کشوری و جهانی به عنوان نمایندگان فارس و کشور حاضر شده اند.

کشتی گیران دارابی از سال 1390 تاکنون بیش از 10 قهرمانی کشوری و بین المللی را برای استان فارس و شهرستان داراب به ارمغان آورده و بیش از 10 کشتی گیر دارابی در تیم ملی حضور یافته اند.

اگر به سالن کشتی شهید مزدوریان داراب در خیابان شهید مدرس (برق) سری بزنید باور آن سخت است که این قهرمانان کجا و با چه امکانات و شرایطی تمرین می کنند!

این سالن که شاید پدربزرگ های این قهرمانان نیز در آن تمرین کرده اند قدمتی حدود 47 سال دارد و فاقد استانداردهای اولیه یک سالن ورزشی است.

هر چند که خوشبختانه در سال های اخیر سالن های ژیمناستیک، پینگ پنگ و زورخانه ساخته شده اما کمبود امکانات و سالن مناسب ورزشی همواره یکی از مشکلات اصلی ورزشکاران رشته های مختلف در داراب بوده است.

سکان ورزش فارس از سال 91 در دست یک دارابی است

در حالی کشتی گیران داراب در سالنی فرسوده و بسیار غیر استاندار تمرین می کنند که سکان اداره کل ورزش و جوانان فارس از خرداد ماه 1391 تاکنون در دست یک دارابی است. سید غلامرضا کمانه که خود از خانواده ورزشکاران با سابقه داراب است ریاست این اداره کل را بر عهده دارد.

امید است با همت مسئولین استانی و پیگیری مسئولین شهرستان به زودی شاهد آغاز ساخت سالن کشتی مناسب، در شان کشتی گیران قهرمان داراب باشیم.

تصاویر ضمیمه این گزارش مربوط به زلزله بم یا خرابی های حمله عربستان به یمن نیست بلکه محل تمرین جوانان ورزشکار شهرستان داراب است که به دلیل نبود امکانات هر روز در این خرابه (بخوانید سالن ورزشی) تمرین می کنند.

نظرات بینندگان