کد خبر: ۶۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
انتظار برترین بانوی ورزشکار آسیا از دولت؛

ساره جوانمردی: یکسان سازی ورزش بانوان و آقایان اجرایی شود

ساره جوانمردی برترین بانوی ورزشکار آسیا گفت: رییس جمهور دولت تدیبر و امید توجه خاصی به یکسان سازی ورزش بانوان و آقایان دارند و امیدوارم دستور ایشان در این زمینه اجرایی شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه جوانمردی بیان داشت: بانوان کشور با محدودیت های بسیاری در رقابت های مختلف بین المللی حضور می یابند و با اتمام دوران قهرمانی خود نباید نگران امرار معاش و اشتغال به کار خود باشند از این رو از دولت تدبیر و امید می خواهم که با تصویب قوانین حمایتی از ورزشکاران، شرایط اشتغال آنان را فراهم کنند.
دارنده نشان برنز تیراندازی پارالمپیک لندن درادامه با تشکر از اهدای جوایز یکسان به قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی گفت: با وجود همه این تلاش ها،هنوز نگاه های تبعیض آمیز وجود دارد که از جمله آن می توان به پرداخت غیریکسان حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اشاره کرد.
وی ادامه داد: اکنون ارائه بلیت نیم بها از سوی هواپیمایی به جانبازان سرافراز کشور صورت می گیرد و بر اساس قوانین این خدمات باید به معلولان نیز ارائه گردد که متاسفانه فقط یک شرکت هواپیمایی این خدمات را ارائه می دهد و امیدوارم با پیگیری های دولتمردان این مشکل نیز برطرف گردد.
جوانمردی ابراز داشت: ورزشکاران پارالمپیکی برای کسب مدال تلاش بسیاری می کنند اما نباید با نگاه تبعیض آمیز تلاش آنان را بی ثمر گذارند.
وی خواستار تفکیک کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از یکدیگر شد و افزود : درصورت تحقق این امر و با توجه به ردیف های اعتباری ورزش جانبازان و معلولان، شاهد رشد و جهش ورزش کشور در این بخش خواهیم بود.
دارنده دو نشان طلا بازیهای پآرا اسیایی 2014 اینچئون دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به سفرهیأت دولت به فارس گفت:این فرصت بسیار خوبی است تا قهرمانان ملی و افتخار آفرینان عرصه ورزش و جوانان فارس انتظارات خود را از دولت تدبیر و امید بیان کنند.
این قهرمان تیراندازی جهان با اشاره به تصویب قانون واگذاری بخش هایی از سازمان بهزیستی به بخش خصوصی اظهار نمود: در صورت اجرایی شدن این طرح متاسفانه عموم معلولان توان پرداخت هزینه های درمان و پیشگیری را ندارند و امیدوارم اعضای هیأت دولت کمک کنند تا اعتبار مناسبی برای این امر در نظر گرفته شود.
جوانمردی درخصوص وضعیت تمرینات خود نیز گفت: در رقابت های قهرمانی جهان در آلمان موفق شدم سهمیه حضور در پارالمپیک ریو دوژانیرو برزیل را در تفنگ بادی بدست آورم و اکنون برای حضور در رقابت های جام جهانی ترکیه در اردو بسر می برم و امیدوارم در این رقابت ها بار دیگر پرچم کشورم را به اهتزاز در اورم.
برچسب ها: ساره جوانمردی
نظرات بینندگان