کد خبر: ۶۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان ممسنی

کلنگ ساختمان تامین اجتماعی شهرستان ممسنی با حضور فرماندار و نماینده شهرستان و همچنین معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بر زمین زده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، رهام پیکری فرماندار ممسنی گفت:  این ساختمان در محل اسکان عشایر و در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و با زیر بنای 2 هزار متر مربعی و با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد تومان احداث خواهد شد. هزینه ی ساخت این درمانگاه از محل درآمد تامین اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه واگذاری زمین در تاریخ 10 شهریورماه سال گذشته بوده است گفت: این ساختمان قرار است در دو طبقه و با تجهیزات آزمایشگاهی، داندانپزشکی، اداری و ... ساخته شود همچنین تاسیسات گرمایشی، سرمایشی، مکانیکی، برق، تلفن و ... نیز در نظر گرفته شده است.

با توجه به عملکرد سازمان تامین اجتماعی توقع و انتظار می رود ساخت این درمانگاه به طول نکشد و پیش بینی می شود تا 20 ماه دیگر شاهد افتتاح آن باشیم.

دکتر محمد علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز به خبرنگار ما گفت: نگرش و رویکرد تامین اجتماعی مقوله های عدالت، خدمات رسانی و درمان است و تلاش می کنیم به این جایگاه برسیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور 45 هزار مرکز و 750 درمانگاه طرف قرار داد تامین اجتماعی هستند، افزود: امیدواریم این مرکز جدید نیز بتواند خدمات رسانی مناسبی برای شهروندان نورآبادی ارائه کند.

وی در پایان گفت: مدت زمان پیش بینی شده برای اتمام این پروژه 24 ماه است اما امیدواریم این درمانگاه ظرف مدت 20 ماه به بهره برداری برسد.

نظرات بینندگان