کد خبر: ۶۹۶۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مشکل کانون رهپویان وصال حل شد

حسینیه شهدا بازگشایی می شود/ معرفی هیئت امنا چند روز دیگر

طی یکی و دو روز آینده قرار است اعضای هیئت امنای حسینه شهدا انتخاب و معرفی شوند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، «جلسات کانون رهپویان وصال تعطیل شد.» خبر کوتاه بود اما دردناک. این یعنی حسینیه سید الشهدا پس از 16 سال، دیگر میزبان جلسات هفتگی پرطرفدارترین هیئت مذهبی فارس نخواهد بود و سلطنت طلب ها و بهایی ها خوشحال.

این موضوع موج وسیعی از واکنش ها را در پی داشت. تقریبا اکثر مسئولین فارس، از نمایندگان تا اعضای شورای شهر، علما و روحانیون و هیئت های مذهبی خواستار حل مشکل کانون شدند.
 حالا پس از گذشت یک هفته از آن روز، حسینیه شهدا بار دیگر بازگشایی شد.

به گفته یک منبع آگاه، مشکل کانون رهپویان وصال حل شده است و جلسات کانون بار دیگر در محل این حسینیه برگزار می شود.

وی گفت: طی یکی و دو روز آینده قرار است اعضای هیئت امنای حسینه شهدا انتخاب و معرفی شوند.
سایت کانون رهپویان وصال هم در مطلبی در خصوص آخرین وضعیت کانون نوشته است: با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده پیرامون حسینیه سیدالشهداء(ع) رهپویان وصال که منجر به تعطیلی جلسات هفتگی آن شده بود، بذل عنایت و توجه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حجت الاسلام و المسلمین محمدی(ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور) و توصیه های حضرت آیت الله ایمانی(نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز)، هیئتی از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، صبح روز، مورخ 94/2/26 جهت رسیدگی و حل و فصل موضوع به شیراز آمدند و جلسه ای با حضور حجت الاسلام شرف خانی(معاون محترم فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور)، جناب آقای مؤمن زاده (معاون محترم پارلمانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور)، حجت الاسلام حسنی نیا(رئیس محترم اداره تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور)، جناب آقای دکتر ضرغام صادقی(نماینده محترم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی)، حجت الاسلام و المسلمین موسوی(مدیرکل محترم اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس)، نماینده حضرت آیت الله ایمانی، نماینده واقف و نمایندگان کانون فرهنگی رهپویان وصال تشکیل و بررسی های لازم صورت پذیرفت.

هیئت مذکور ضمن بررسی اسناد و مدارک موجود، استماع سخنان نمایندگان کانون و واقف و بازدید از محل حسینیه سیدالشهداء(ع)، صورت جلسه ای تنظیم نمودند.

در خاتمه هیئت مذکور به دیدار آیت الله ایمانی رفته و گزارشی از جلسه و بازدید از حسینیه ارائه کردند و مقرر گردید طی چند روز آینده نتیجه مصوبات را ابلاغ نمایند. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
حل شد؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
كجاي اين خبر بازگشايي حسينيه مذكور است ؟ صرفا مدارك بررسي شده و قرار ده نظر خود را اعلام نمايند !!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
خیز نماینده اول شیراز برای تصاحب کرسی هیت امنا کانون رهپویان وصال