کد خبر: ۶۹۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

امام جمعه کازرون: برخی از سیاستمداران ما آلزایمر دارند

رئیس‌جمهور ما که در زمان انتخابات وعده عزت و کرامت ملت ایران را داده بود و می‌خواست آبروی عزت گذرنامه ایرانی را بر‌گرداند تا با ملت ایران با تکریم سخن بگویند بداند که اکنون زمان عملی کردن شعارهای پیشین است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون٬ برخی از مسئولان کشور را مرعوب غرب دانست و اظهار داشت: در صورتی که مسئولان مورد نظر مرعوب غرب نشده باشند حتماً تحلیل‌هایشان اشتباه است و آمریکا را نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: با توجه به سخن رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) که «آمریکا شیطان اکبر است» و آیه قرآن که «اشداء علی الکفار» مشکلی برای تحلیل باقی نمی‌ماند؛ در آیت‌الکرسی نیز قید شده است که کفر به طاغوت و ایمان به خدا مقدمه تمسک به عروه‌الوثقی است.

خرسند آمریکا را نماد حقیقی طاغوت توصیف کرد و افزود: کشوری که بزرگ‌ترین نقض‌کننده حقوق بشر است٬ در ظلم و ننگ جهان دست دارد و فجایع عظیمی به وجود آورده است نماد بارز طاغوت است و در این مسئله هیچ شک و شبهه‌ای برای هیچ‌کس نیست.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: سیاست‌مداران ما دچار فراموشی شده‌اند؛ من به سیاستمداران دارای بیماری آلزایمر می‌خواهم که به یاد بیاورند چه کسی تا لحظه آخر از رژیم پهلوی دفاع کرد٬ برای برگشت شاه تلاش کرد٬ کودتا کرد٬ صدام را به جان ما انداخت٬ جمهوری اسلامی را تهدید کرد٬ وحشیانه‌ترین تحریم‌ها را انجام داده و از فتنه‌های داخلی نهایت حمایت را داشته است.

وی گفت: یک سیاستمدار نباید با یک لبخند دیپلماتیک این ظلم‌های بزرگی که از سوی کفار به ما شده است را فراموش کند؛ مذاکره جایی است که منطق وجود داشته باشد؛ جایی که تهدید می‌کنند منطقی وجود ندارد؛ زمانی که کسی شما را تهدید می‌کند مذاکره معنایی ندارد.

خرسند ادامه داد: هیئت مذاکره‌کننده باید تا زمانی که طرف مقابل ما را تهدید می‌کند مذاکرات را به حالت تعلیق درآورد و آن‌ها را به عذرخواهی وا‌دارد؛ رئیس‌جمهور ما که در زمان انتخابات وعده عزت و کرامت ملت ایران را داده بود و می‌خواست آبروی عزت گذرنامه ایرانی را بر‌گرداند تا با ملت ایران با تکریم سخن بگویند بداند که اکنون زمان عملی کردن شعارهای پیشین است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
از رهبری جلو نزنید
رهبری مواظب هستند