کد خبر: ۶۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴

ایجاد سازمان حمل و نقل بار در شهرداری شیراز/ اختصاص 80 میلیون تومان برای اعزام زائر به حرم امام(ره)

زحمتکش گفت: با این مصوبه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز کوچک‌سازی می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز روز گذشته در حاشیه رای اعتماد اعضای شورای شهر شیراز به ایجاد سازمان حمل و نقل بار در این سازمان اظهار داشت: با ایجاد سازمان جدید حمل و نقل بار تعداد سازمان‌های این معاونت به سه سازمان کاهش می‌یابد.

علی زحمتکش افزود: با مصوبه جدید شورای اسلامی شهر شیراز سازمان‌های حمل و نقل مسافر درون شهری، سازمان ترافیک و سازمان بار زیرنظر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی بیان کرد: با این مصوبه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز کوچک‌سازی شده و برنامه‌ریزی‌ها نیز به نحو مطلوب‌تری اجرا می‌شود.

زحمتکش گفت: ایجاد سازمان بار برای ساماندهی وضعیت حمل بار در شهر شیراز یک ضرورت بود و این سازمان بهتر از گذشته می‌تواند امور را دنبال کند.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز عصر در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اختصاص 800 میلیون ریال اعتبار به تامین ناوگان مورد نیاز برای اعزام کاروان زائران شیرازی به حرم مطهر امام خمینی(ره) موافقت کردند.

در این جلسه همچنین به‌مناسبت روز پاسدار و روزجانباز از تعدادی پاسدار و جانباز شهر شیراز با اعطای لوح و هدایایی در حضور فرمانده سپاه فجر فارس و مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران تجلیل شد.


نظرات بینندگان