کد خبر: ۷۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

جاده 40 میلیاردی که فقط 3 میلیارد تومان بودجه دارد!

پروژه جاده فراشبند - فیروزاباد چهل میلیارد تومان نیاز دارد ولی اعتبار شما فقط سه ملیار تومان است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید از جاده جدید فراشبند- فیروزاباد بازدید کرد. در این بازدید محسن پورزارعی فرماندار فراشبند و نادر فریدونی نماینده مردم شهرستان در مجلس و سید اسماعیل موسوی رئیس شورای شهر فراشبند هرکدام دقایقی از مشکلات شهرستان فراشبند در حوزه راه و شهرسازی سخن گفتند.

 تکمیل پروژه جاده فراشبند – فیروزآباد، پروژه جاده فراشبند – مسقان - شیراز، کمربندی فراشبند، مشکلات مسکن مهر و جاده دهرم درخواست مسئولین فراشبند از وزیر مسکن و شهرسازی بود.

عشایری مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس وقتی پشت تریبون آمد با واکنش تند شهردار فراشبند مواجه شد. نوشادی گفت: مردم فراشبند مردمی زجر کشیده و محروم هستند و شما در بازدید قبلی قول دادید میزان قابل توجهی قیر به شهرداری فراشبند جهت برطرف نمودن مشکلات جاده ای شهر کمک کنید ولی با این که بارها مراجعه کردیم هیچ پاسخی نگرفتیم.

عشایری نیز در پاسخ به شهردار فراشبند گفت: حوزه مدیریت شهری برعهده مجموعه شهرداری و شوراست و به اداره راه ربطی ندارد ولی امسال قول خود را عملی خواهیم نمود و مقدار قیر متعهد شده را تحویل خواهیم داد.

بخاطر اعتراض های مسئولین فراشبند به سرنوشت جاده فراشبند- فیروزآباد، آخوندی قصد داشت جلسه را ترک کند که با دعوت فریدونی نماینده مردم فراشبند در مجلس به پشت تریبون رفت و چند دقیقه ای صحبت کرد.

وزیر مسکن و شهرسازی دولت تدبیر و امید ضمن سخت خواندن شرایط کشور گفت: با دعوا کار به پیش نخواهد رفت و باید با کمک رساندن به هم کار را پیش برد و بدانیم که فعلا در شرایط گل و بلبلی قرار نداریم.

وی افزود: شما می توانید لیستی ارائه دهید به ارزش 400 میلیارد تومان، ولی این پروژه ای که شما بحث آن را می کنید فقط سه میلیارد تومان بودجه دارد، 20 میلیارد تومان بدهی دارد و حداقل 20 میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم دارد.

وی افزود: ما بخاطر برطرف نمودن مشکلات شما به اینجا سفر کردیم و ان شاء الله این جاده که مطالبه اصلی شماست را با همکاری پیمانکار به جاهایی خواهیم رساند و هر چقدر بودجه و اعتبار داشته باشیم کمک می کنیم تا مهمترین خواسته ی شما را به جایی برسانیم.

وی در مورد دیگر مشکلات وخواسته های مردم فراشبند نیز گفت: فعلا خواسته اصلی شما این جاده است و باید با همکاری این جاده را پیش ببریم.

نظرات بینندگان