کد خبر: ۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده ناجا:

تشديد اقدامات پيشگيرانه در استان‌های بزرگ در دستور كار پليس است

سردار اشتري گفت: در بازرسی‌ها و نظارت‌هایی كه از مجموعه انتظامي استان‌ها داريم، نقاط ضعف و قوت مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار حسين اشتري در ديدار با آيت‌الله اسد‌الله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان تصريح كرد: در بازرسی‌ها و نظارت‌هایی كه از مجموعه انتظامي استان‌ها داريم، نقاط ضعف و قوت مشخص می‌شود.

وي ادامه داد: استان فارس در حال حاضر روند رو به رشدي دارد و با توجه به شاخص‌های موجود، در جرائم خشن و خرد كاهش داشته است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه استان فارس در حوزه‌های مختلف انتظامي فعاليت خوبي داشته است، افزود: برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقي و اجتماعي و همچنين تشديد اقدامات پيشگيرانه به ويژه در استان‌های بزرگي همچون فارس در دستور كار پليس است.

سردار اشتري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تقويت فضاي اسلامي و انقلابي در درون نيروي انتظامي، افزود: اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شده است.

فرمانده ناجا توجه به دو موضوع معيشت و صيانت كاركنان را از ديگر برنامه‌های نيروي انتظامي عنوان كرد.

نيروي انتظامي فرزند انقلاب است

نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز نيز در اين ديدار با بيان اينكه نيروي انتظامي فرزند انقلاب است، گفت: هويت نيروي انتظامي در انقلاب اسلامي شكل گرفته و از آن زمان در حال رشد و شكوفايي است.

آیت‌الله اسدالله ايماني تصريح كرد: اعتماد مردم به نيروي انتظامي در سال‌های متمادي رو به اوج بوده و اين اعتماد روزبه‌روز بيشتر می‌شود.

وي افزود: در مجموعه نيروي انتظامي استان شاهد فداکاری‌های فراواني هستيم و تلاش‌های سردار گودرزيف فرمانده انتظامي استان در اين راستا قابل تقدير و تشكر است.

نماينده ولي فقيه در استان فارس گفت: با همكاري دستگاه قضائي و ساير نهادها در حال حاضر جرائم خشن در استان نسبت به سال‌های گذشته كاهش داشته است.

آیت‌الله ايماني با مطلوب شمردن وضعيت امنيت در استان فارس خاطرنشان كرد: اين موضوع نشان می‌دهد كه حضور مأموران انتظامي استان در صحنه‌ها حضوري مداوم و پيگير است.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي قبل از همه وارد صحنه شده و بعد از همه نيز از صحنه خارج می‌شود، افزود: اين موضوع تفاوت نيروي انتظامي با ديگر نهادها را نشان می‌دهد.

نماينده ولي فقيه در استان فارس در پايان از تلاش‌های مجموعه نيروي انتظامي در راستاي تأمين نظم و امنيت در جامعه تقدير و تشكر كرد.

نظرات بینندگان