کد خبر: ۷۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۴

زمان بزرگترین پیاده روی خانوادگی در شیراز مشخص شد/ پخش مستقیم از شبکه سه سیما و جایزه های نفیس

در نخستین جمعه بعد از ماه مبارک رمضان بزرگ‌ترین پیاده‌روی خانوادگی شهر مقدس شیراز برگزار می شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه هادی شهدوست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرکز تخصصی که توسط هیئت ورزش‌های همگانی شیراز و با همکاری شهرداری شیراز ایجاده شده است، خدمات تخصصی و مشاوره ای در زمینه‌های ورزش و سلامت به مردم شیراز ارائه می‌شود.

شه‌دوست تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، مشاوره تغذیه و سلامت، آزمون‌های پیکر سنجی و آمادگی جسمانی زیر نظر متخصصان ورزشی و سلامت از هیئت ورزش‌های همگانی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در پایگاه تخصصی سلامت است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز با اشاره به شعار سال راه‌اندازی پایگاه تخصصی سلامت را نمونه عینی همدلی و هماهنگی بین هیئت ورزش‌های همگانی، شهرداری شیراز و دانشگاه علوم پزشکی دانست و تصریح کرد: باید این همدلی وهمزبانی در عرصه ورزش‌های همگانی بیشتر شده و تمام دلسوزان ورزش و سلامت با تعامل و همکاری متقابل به امر سلامت مردم توجه بیشتری داشته باشند.

وی به باشگاه‌های تحت پوشش هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز اشاره کرد و افزود: طرح ساماندهی و نظارت بر باشگاه‌های شهرستان شیراز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تمام باشگاه‌های مرتبط با این هیئت مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون اجرایی منطقه 10 شهرداری شیراز به موضوع ورزش و سلامت اشاره و با بیان اینکه تنوع و تعدد گرایش‌های ورزش همگانی به گونه‌ای است که همه سلایق و علایق را پوشش می‌دهد گفت: یکی از اهداف این هیئت همواره تمرکز زدایی و اجرای برنامه‌های ورزش همگانی از یک محل خاص به تمام سطح شهرستان است که در این راستا در سه ماهه ابتدای امسال با همکاری دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های مردم نهاد بیش از 40 برنامه ورزشی در شهرستان شیراز برگزار شده است.

 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شیراز همچنین به مهم‌ترین رخداد ورزش همگانی امسال در شهرستان شیراز اشاره‌ و خاطرنشان کرد: نخستین جمعه بعد از ماه مبارک رمضان بزرگ‌ترین پیاده‌روی خانوادگی شهر مقدس شیراز با پخش مستقیم از شبکه سه سیما و با اهداء هدایای ارزنده از جمله  سه دستگاه خوددرو، سکه طلا، هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، دوچرخه و هزاران جایزه نفیس دیگر در شهر مقدس شیراز برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان