کد خبر: ۷۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

گلایه شدید ائمه جمعه فارس از دولت بخاطر بی ثباتی مدیریت در استان

عدم ثبات مدیریتی در فارس سبب می شود تا استان نتواند در زمینه اقتصادی کاری به پیش ببرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ماندن، استعفا و انتخاب جایگزین احمدی استاندار فارس حاشیه ساز بوده است. این روزها که گروه های سیاسی و افراد صاحب نفوذ با لابی گری دنبال معرفی استاندار مورد نظر خود به وزارت کشور هستند، ائمه جمعه فارس در خطبه های این هفته خود، از بی ثباتی مدیریت در فارس به شدت گلایه کردند.

امام جمعه زرین دشت: افراد مرتبط با فتنه صلاحیت منصب استانداری فارس را ندارند
حجت الاسلام طالبی بابیان اینکه فردی متدین، مطیع ولایت‌فقیه و همگام با نهادهای انقلابی و ائمه جماعات باید استاندار فارس شود تأکید کرد: فعالان، حامیان و سکوت کنندگان فتنه 88 و بعدازآن صلاحیت استانداری فارس را ندارند.

امام جمعه داراب: استاندار جدید فارس باید توانمند و معتدل باشد
حجت الاسلام صادقی خطاب به رییس جمهور گفت: مردم این استان همواره حامی ارزش های اسلامی و انقلابی بوده اند و شعار دولت شما نیز تدبیر و اعتدال بوده است. ما از شما می خواهیم به شعار شایسته سالاری پایبند باشید و فردی معتدل را برای بالاترین مقام اجرایی این استان انتخاب کنید.


امام جمعه کازرون: استاندار جدید با فتنه مرزبندی روشنی داشته باشد
حجت الاسلام محمد خرسند با تأکید بر اینکه استاندار جدید نباید از چهره های سیاسی افراطی انتخاب شود، تصریح کرد: استاندار جدید باید مرزبندی روشنی با فتنه داشته باشد و به معنای واقعی کلمه به شعار دولت که اعتدال است، پایبند باشد تا بتواند در سایه تعامل با مسئولان استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه، نمایندگان مجلس و علما مشکلات استان را حل نمایند.جدید با فتنه مرزبندی روشنی داشته باشد.

امام جمعه مهر: فردی استاندار شود جناحی و سیاسی نباشد و به داد مردم برسد
 حجت الاسلام سید حنان حسینی گفت: عده‌ای در استان با فشارهای سیاسی و زیادی خواهی های خود با استاندار نساختند و به همین دلیل استاندار هم مجبور به استعفا شده است. مردم و مسئولین استان از شخص رئیس‌جمهور می‌خواهند که یک استاندار شایسته، لایق، متعهد و متدین برای استان فارس در نظر بگیرند که جناحی و سیاسی نباشد و به داد مردم برسد.

امام جمعه زرین دشت: استاندار جدید باید فراجناحی و معتدل باشد
حجت الاسلام بازیار خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم به لباس شما اعتماد کردند مردم به حرفای شما در تلویزیون اعتماد نمودند مردم از افراطی گری خسته شده بودند به شما رای دادند ستاد انتخاباتی شما سرنوشت ساز نبود آقای رئیس جمهور سرنوشت استان فارس را دست اینا ندهید به خدا توکل نمایید و برای خدا تصمیم بگیرید. امام جمعه زرین دشت:استاندار جدید باید فراجناحی و معتدل باشد.

امام جمعه نیریز: استاندار فارس باید ولایی، دلسوز و بدور از جناح های سیاسی باشد
آیت الله سید محمد فقیه بیان داشت: دولت کسی را انتخاب کند که دنبال این جناح و آن جناح نباشد، به فکر مردم رنج دیده فارس که 15 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده اند باشد و یک استاندار در شان این مردم انتخاب کند. از دولت تدبیر و امید توقع است یک استاندار ولایی، فهیم و دلسوز و بدور از جناح های سیاسی برای مردم فارس معین کند.

امام جمعه فسا: درست نیست کسانی که کشور را به لب پرتگاه بردند استاندار شوند
حجت الاسلام طهماسبی اظهار داشت: این درست نیست که بخواهند کسانی که در فتنه 88 حضور داشته و کشور را به لب پرتگاه کشانده اند و از این کار خود ابراز پشیمانی نکرده اند در پست حساس استانداری سر کار بیایند. ما نمیخواهیم از عملکرد استاندار پیشین دفاع کنیم ایشان نقطه ضعف هایی داشتند ولی فشار آوردن جهت دار  این گروه انحصار طلب برای چینش مهره های خود کار ناپسندی است.


امام جمعه بوانات: استاندار فارس باید بومی و درد آشنا باشد نه در جریان فتنه دست داشته باشد
حجت الاسلام زارع تصریح کرد: انتظار مردم استان فارس از وزارت کشور براي نصب استاندار سومين حرم اهلبيت که استاني پهناور و ولايتمدار و تأثيرگذار در کشور است اين است که فارق از جناح بنديها و سياسيکاريهاي متعارف، يک استاندار بومي دردآشناي دلسوز، با رويکرد عمراني که نه در جريانات فتنه دست داشته باشد و نه تازه کار باشد را انتخاب نمايند.

امام جمعه فراشبند: استانداری باید منصوب شود که از افراط و تفریط بر حذر باشد
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: دولت محترم به حساسیت مردم فارس توجه کافی کند و فردی را به سمت استاندار منصوب نماید که از افراط و تفریط بر حذر باشد. استاندار جدید باید فقط وامدار نظام و انقلاب باشد و در غیر اینصورت ممکن است بدست خودتان استان را دچار التهاب نمایید که جمع کردن چنین التهابی برای شما ها هزینه سنگینی خواهد داشت.

امام جمعه جهرم: دعوای سیاسیون فارس را نابود می کند
حجت الاسلام دژکام با بیان این که استان فارس با دعوای سیاسیون در حال نابودشدن است، تصریح کرد: از دولت و شخص رئیس جمهور استدعا داریم این مسئله را در فارس حل کنند. خطیب نماز جمعه جهرم با بیان اینکه عدم ثبات مدیریتی در فارس سبب می شود تا استان نتواند در زمینه اقتصادی کاری به پیش ببرد، عنوان کرد: امید داریم دولت با تدبیر خود فارس را از نابسامانی نجات دهد.

امام جمعه خنج: استان فارس محل ترافیک سیاسیون افراطی نیست
حجت الاسلام رضا صفایی گفت: استان فارس محل ترافیک سیاسیون افراطی نیست که بخواهند به جای رسیدگی به اوضاع استان و سر و سامان دادن به آن، به حواشی سیاسی و دردسرسازی جناحی و باندبازی بپردازند. ذائقه مردم شهیدپرور فارس با جولان دادنِ افراطی برخی افراد که خود را صاحب اختیار استان می دانند، سازگار نیست.


نظرات بینندگان