کد خبر: ۷۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۴
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

مردم فارس اجازه نمی‌دهند پای هیچ فتنه‌گری به استانداری باز شود

رئیس شورای شهر شیراز گفت: هر استانداری که بر سرکار می‌آید باید خط تعامل، همدلی و وحدت را در استان حفظ کند.

شیرازه: به گزارش فارس، غلام‌مهدی حقدل امروز اظهار داشت: همگان بدانند که ولایتمداران و اصولگرایان فارس اهل تعامل هستند اما در مقابل فتنه و فتنه‌گران از تقابل ابایی ندارند و فتنه‌گران را از استانداری بیرون می‌کنند.

وی افزود: عناصر تندرو، استاندار را برکنار کردند اما نمی‌توانند تندروهای مدنظر خود را به استانداری برسانند.

حقدل با بیان اینکه بومی و غیربومی بودن استاندار در درجات بعدی اهمیت است، اضافه کرد: خوب است که استاندار فارس بومی باشد اما اگر فردی غیربومی شاخص‌های بهتری داشته باشد و بتواند به مردم خدمت کند، اولویت خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: هر استانداری که در فارس بر سرکار می‌آید باید خط تعامل، همدلی و وحدت را در استان حفظ کرده و از ایجاد تنش و تفرقه بپرهیزد که مردم فارس نشان داده‌اند زیر بار فتنه‌گران و تفرقه‌افکنان نمی‌روند.

حقدل در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح قریب‌الوقوع آمفی‌تئاتر و استخر ضلع جنوبی ساختمان شورا خبر داد و افزود: محوطه مقابل ساختمان شورای شهر به میدان‌گاهی سبز تبدیل می‌شود که برای تفرج مردم مناسب خواهد بود و ادامه آن در فضایی غیرسواره به آستانه متصل می‌شود.

وی همچنین از نصب کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های شهر شیراز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اساسنامه سازمانی که از ادغام سه سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و حمل‌ و نقل پایانه‌ها تشکیل می‌شود به وزارت کشور ارسال‌ شده و بعد از ابلاغ و اجرای آن امر نظارت و ارتقای ناوگان حمل‌ و نقل درون‌شهری شیراز تحول چشمگیری خواهد یافت.

 بنابر اخبار غیررسمی پس از استعفای سید محمد احمدی استاندار سابق فارس، در جلسات نمایندگان و مقامات وزارت کشور، سه گزینه از پنج گزینه مد نظر برای تصدی سمت استانداری فارس حذف شده و تنها دو گزینه باقی مانده که ادامه رایزنی‌ها در روزهای آینده مشخص می‌کند چه فردی سکان استانداری فارس را به دست گیرد.

نظرات بینندگان