کد خبر: ۷۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۴

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 138 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد در خرم بید

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید گفت: مبلغ هشتصد میلیون ریال بابت هزینه تحصیل 138 نفر دانشجوی تحت حمایت، در سال تحصیلی 94-93 هزینه شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید گفت: مبلغ هشتصد میلیون ریال بابت هزینه تحصیل 138 نفر دانشجوی تحت حمایت، در سال تحصیلی 94-93 هزینه شده است.

تقی ملائی  خاطر نشان کرد: دانشجویان یکی از گروه‌های ویژه‌تحت حمایت کمیته امداد هستند، به همین دلیل خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، نیز ویژه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید  در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده در طول سال به دانشجویان تحت حمایت این نهاد اضافه کرد: یکی از اقداماتی که کمیته امداد به منظور فراهم کردن امکان تحصیل برای دانشجویان انجام می دهد، پرداخت کمک هزینه تحصیل به این گروه است.

وی با اشاره به اینکه با پرداخت کمک هزینه تحصیلی امکان ادامه تحصیل مددجویان تحت حمایت این نهاد فراهم می‌شود، اضافه کرد: امدادگران در کمیته امداد در تلاش به منظور ارتقای سطح فرهنگی و سطح تحصیلی مددجویان این نهاد هستند و پرداخت کمک هزینه تحصیل به دانشجویان نیز در همین راستا انجام می شود.

 تقی ملائی در ادامه با اشاره به انجام مشاوره‌های فرهنگی برای دانشجویان اضافه کرد: این امر نیز یکی از اقداماتی است که به منظور ارتقای سطح تحصیلی و جلوگیری از ترک تجصیل دانشجو صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانشجویان اضافه کرد: یکی از دوره‌هایی که برای دانشجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، دوره پیشگیری از اعتیاد است.

نظرات بینندگان