کد خبر: ۷۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

حمایت ویژه دولت از شرکت های تعاونی جدید التاسیس

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سروستان از حمایت ویژه وزارت خانه مطبوعش از شرکت های تعاونی در سطح شهرستان سروستان در راستای اشتغال زایی و استقلال اقتصادی افراد جویای کار خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به نقل از سرو آنلاین، علی دهداری، سرپرست نمایندگی تعاونی کار و رفاه اجتماعی سروستان از برنامه های حمایتی دولت در بخش تعاون به ویژه شرکت های تعاونی جدید التأسیس روستایی در راستای اشتغال زایی و استقلال اقتصادی افراد جویای کار خبر داد و گفت: با برنامه های صورت گرفته همه افراد ساکن در روستاها میتواند با تشکیل یک تعاونی بزرگ و چند منظوره در مباحث اقتصادی و کسب در آمد مشارکت نمایند.

براساس گزارش سروآنلاین دهداری در ادامه این مطلب افزود: طرح تشکیل تعاونی های بزرگ در سطح روستاهای بخش کوهنجان و مرکزی این شهرستان آغاز شده و تلاش داریم با همکاری شوراها و دهیاران هر روستا و همچنین با توجه به پتانسیل های موجود در همان منطقه، فعالیت های گسترده اقتصادی در مباحث تولید و خدمات ارائه نماییم.

وی با اشاره به حذف برخی محدودیت های موجود در خصوص نحوه فعالیت شرکت تعاونی ها گفت: براساس طرح جدید تشکیل تعاونی ها، هر تعاونی میتواند در چند رده تولیدی و خدماتی وارد عرصه کار شده و از این طریق علاوه بر کسب استقلال مالی شرکت ها، اعضا و سهام داران نیز درآمد قابل توجهی خواهند داشت.

سرپرست نمایندگی تعاون و کار و رفاه اجتماعی سروستان با اشاره به بسته های حمایتی دولت در این طرح تاکید کرد : پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره ، معافیت های مالیاتی و آموزش رایگان در رده های مختلف شغلی از جمله حمایت های دولت خدمتگزار به این گونه تعاونی ها است.

 علی دهداری در پایان با اعلام آمادگی این نمایندگی جهت همکاری و برپایی جلسات توجیهی در سطح روستاهای این شهرستان تصریح کرد: حق تقدم استفاده از حمایت های ویژه دولتی با شرکت تعاونی های در شرف تاسیس یا جدید التأسیس و بر مبنای ساز و کار جدید می باشد که متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان مرداد ماه جاری جهت دریافت مدارک لازم و ثبت نام  به نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سروستان مراجعه نمایند.  

 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان