کد خبر: ۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

حافظیه ورزشگاهی چندمنظوره؛ از چمنی برای فوتبال تا پرتاب نیزه

ورزشگاه حافظیه هفته گذشته میزبان مسابقات لیگ دو و میدانی بانوان کشور بود و این در حالی است که کمتر از یک هفته دیگر فجرسپاسی تنها نماینده استان در لیگ یک باید بازی های خود را در این ورزشگاه برگزار کند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه و به نقل از وبلاگ هواداران باشگاه فجرشهید سپاسی، فصل گذشته شاهد بودیم که وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه سوژه بسیاری از مربیان تیم ها شده بود و حتی آن را نامناسب برای حرکت دام ها عنوان کرده بود!  علی کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی هم پیش از شروع مسابقات فصل گذشته درباره وضعیت چمن ورزشگاه هشدار داده بود و در بسیاری از بازیهای خانگی شاهد عدم توانایی فجر در بازی روی زمین بودیم.

متولی ورزشگاه حافظیه اداره ورزش و جوانان است و واقعا جای سوال از مسئولان اداره ورزش و جوانان فارس و شیراز دارد که با وجود اینکه همواره در طول سالیان گذشته ادعاهایی مبنی بر حمایت از فوتبال و تیم فجر می کنند که البته شاید تنها وظیفه آن ها باشد چرا نسبت به برگزاری این مسابقات نه چندان مهم در این فاصله کم هیچ اعتراضی نداشتند و از حق تیم های شیراز دفاع نکردند!؟

با توجه به اینکه این مسابقات در تمامی ماده ها از جمله پرتاب نیزه و پرتاب دیسک برگزار شده به طور صد در صد چمن آسیب دیده و این فصل هم باید شاهد اثرهای هنری بر روی آن باشیم و به دنبال آن کیفیت پایین بازی ها!

بیشتر ورزشگاه های کشور دارای پیست تارتان برای برگزاری این رقابتها هستند و حتی این ورزشگاه ها در شهرهایی احداث شده اند که هیچ تیمی از لیگ یک یا دو در آن استان و شهر وجود ندارد و می شد با یک تدبیر بهتر در یکی از این ورزشگاه های بدون استفاده برگزار شود. حتی اعلام شده که مراحل دوم و سوم این لیگ هم قرار است در شهریورماه باز هم در همین ورزشگاه برگزار شود.

باید دید که بعد از برگزاری دوره های دوم و سوم لیگ دومیدانی کشور، وضعیت چمن ورزشگاه به چه شکلی در خواهد آمد!


نظرات بینندگان