کد خبر: ۷۳۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

نتایج نهایی لیگ دوومیدانی بانوان باشگاههای کشور در شیراز

نتایج نهایی هفت ماده مرحله اول لیگ دوومیدانی بانوان باشگاههای کشور که از 11مرداد در شیراز آغاز شده است، مشخص شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه درماده چهاردرصد متر امدادی تیم مقاومت بسیج با زمان 56:50 اول شد، دانشگاه آزاد با زمان 52:41 ثانیه به مقام دوم دست یافت و تیم پارس مهرفارس هم با زمان07 :54 برسکوی سوم ایستاد.
در ماده سه هزار متر با مانع فهیمه کلهر از دانشگاه آزاد با زمان 12:38:05 دقیقه عنوان نخست را به خود اختصاص داد .،فاطمه مجدی ازمقاومت بسیج با زمان 31:12:43 دقیقه عنوان دوم کسب را کرد و سمیرا زمانی از مقاومت بسیج با زمان 12:43:36 دقیقه سوم شد.
در ماده پرتاب نیزه سپیده توکلی باپرتاب 37 متر و 40 سانتی متر عنوان قهرمانی را کسب کرد، ثریا قلیج از اردبیل با 34 متر و 62 سانتی متر دوم شدو سمیرا حاتمی از باشگاه مقاومت با 32 متر و 85 سانتی متر بر سکوی سوم ایستاد.
در ماده پرش ارتفاع مهسا کارگر از تیم میثم عطر اردبیل یک متر و 79 سانتی متر پرید و قهرمان شد، سپیده توکلی از دانشگاه آزاد با یک متر و 77 سانتی متر برسکوی دوم ایستاد و شقایق کشاورز از دانشگاه آزاد نیز با یک متر و 66 سانتی متر در جایگاه قرار گرفت.
در ماده دو 100 متر پروانه فصیحی از تیم دانشگاه آزاد با زمان 11 ثانیه نشان طلا را به گردن آویخت،سهیلا مرادی از مقاومت بسیج نشان نقره گرفت و الناز کمپانی دونده شیرازی دانشگاه آزاد با زمان 12 و 45 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
در ماده پرش طول جواهر زمانی از تیم مقاومت با پنج مترو 96 سانت نشان طلا گرفت، سمیرا کوهکن از مقاومت با پنج مترو 20 سانت نشان نقره را بر گردن آویخت و زهرا نبی زاده از پارس مهر فارس با پنج متر و 10 سانت مدال برنز گرفت .
درماده پرتاب دیسک فاطمه خیاطی از دانشگاه آزاد با پرتاب 45 متر و19 سانت اول شد،ژاله کاردان از میثم عطر اردبیل با42 متر و 46 سانت در جای دوم ایستاد و خدیجه زارع از مقاومت با 38 مترو 46 سانت به مکان سوم دست یافت .
تیم های خراسان رضوی، پارس مهر فارس، بندر دیر، مقاومت تهران، اردبیل،خوزستان و دانشگاه آزاد در این دوره از مسابقات حضور دارند
مرحله اول لیگ دوومیدانی بانوان باشگاههای کشور روزهای 11 و 12 مرداد در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
0
پروانه فصیحی نه فرزانه فصیحی.
11ثانیه نه 11:85 ثانیه.
ماشالا به قهرمانا همیشه موفق باشن