کد خبر: ۷۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

امام جمعه اکبرآبادکوار خواستار نگاه واقع بینانه به مشکلات اقتصادی و توافق برجام شد

رمضانی گفت: این طور نیست که تمام مشکلات کشور با برداشتن تحریم ها رفع شود و بسیاری از مشکلات، ناشی از تنگناها، سوء مدیریت‌ها و عوامل ریز و درشت دیگری می باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بهارکوار، حجت الاسلام خیراله رمضانی امام جمعه اکبرآباد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به مسائل هسته ای و برنامه اقدام مشترک (برجام) گفت: می بایست با توجه به مطالبات و انتظارات مردم در حوزه های اقتصادی، نگاه واقع بینانه‌ای به این توافق داشت چرا که می توان گفت 20 تا 30 درصد مشکلات و مسائل اقتصادی، ناشی از تحریم های ظالمانه است و این طور نیست که تمام مشکلات کشور با برداشتن تحریم ها رفع شود و بسیاری از مشکلات، ناشی از تنگناها، سوء مدیریت‌ها و عوامل ریز و درشت دیگری می باشد.

امام جمعه اکبرآباد بیان شد: اینطور نیست که حالا که توافقی صورت گرفته ما از فردا فرش قرمز پهن کنیم جلو آمریکایی ها و ملت ما کودتای 28 مرداد و بسیاری از جنایت دیگر آمریکا را فراموش نخواهد کرد و تا زمانی که آمریکائیها بخواهند با زبان تهدید با ایران صحبت کنند، آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران خواهد بود.

دکتر رمضانی با تأکید بر این مسئله که تنها راه حل برطرف نمودن مشکلات اقتصادی، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری می باشد، افزود: اختلاس های بانکی صورت گرفته، ناشی از سوء مدیریت‌ها می باشد و از قوه قضائیه درخواست داریم برخورد قاطعی با مرتکبان این جرائم داشته باشند تا افراد جرأت دست درازی به بیت المال پیدا نکنند. چگونه است که افراد برای گرفتن وام یک میلیونی باید از هفت خان بگذرند ولی برخی هم هستند که وام های میلیاردی را به راحتی دریافت می کنند.

نظرات بینندگان