کد خبر: ۷۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

تجلیل از آزادگان آباده + تصاویر

آزادگان عزیز باید خاطرات خود را برای نسل جدید و آیندگان ثبت کنید تا بچه های امروز الگو های ارزشمندی را در اختیار داشته باشند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، بمناسبت 26 مراد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، طی مراسمی از 50 نفر از آزادگان آباده ای تجلیل شد.

شب گذشته با حضور خانواده های آزادگان شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین، روز صبر و شکیباییِ اسوه های صبر و استقامت گرامی داشته شد.

در این برنامه حمیدرضا آرازم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آباده، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر، با اشاره به بیانات سید حسن نصرالله گفت: یکی از بسترهای قوام و دوام تشکیل حزب الله لبنان، صبر و استقامت آزادگان ایران بوده است.

وی با بیان اینکه شما آزادگان به حضرت زینب سلام الله علیها اقتدا کرده اید، رهاورد این استقامتشان را امروز در نبردهای سوریه و عراق ملموس دانست و گفت: جوانان سوریه و بسیج مردمی عراق این روحیه را از شماها الگو گرفتند.

سرهنگ آرزم با اشاره به بیانات رهبری، جنگ را گنجی برای کشور عنوان کرد و خطاب به آزادگان خاطرنشان کرد: اندوخته شما ها باید این گنج را تکمیل کند و شما عزیزان باید خاطرات خود را برای نسل جدید و آیندگان ثبت کنید تا بچه های امروز الگو های ارزشمندی را در اختیار داشته باشند.

در ادامه این مراسم، گروه سرود پادگان ولیعصر(عج) به اجرای برنامه پرداخت و چند تن از آزادگان خاطراتی از دوران اسارت خود بیان کردند.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره آزادگان شهید و متوفا گرامی داشته شد و در پایان به برگزیدگان مسابقات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران جوایزی اهدا شد.

لازم بذکر است این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آباده برگزار شد.


آزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آبادهآزادگان شهرستان آباده



انتهای پیام/

نظرات بینندگان