کد خبر: ۷۴۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

سروستان نائب قهرمان مسابقات کونگ فوتوآ استان فارس شد

رئیس هیئت ورزش های رزمی سروستان گفت: تیم کونگ فوتوآ سروستان به مقام نائب قهرمانی مسابقات کونگ فوتوآ استان فارس رسید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، رئیس هیئت ورزش های رزمی سروستان گفت: تیم کونگ فوتوآ سروستان با کسب 11 مدال رنگارنگ در رده های مختلف سنی به مقام نائب قهرمانی مسابقات کونگ فوتوآ استان فارس رسید.

ابراهیم فرهادی، رئیس هیئت ورزش های رزمی سروستان در گفتگو با  سروآنلاین با اعلام این خبر گفت:این مسابقات با حضور 211 رزمی کار از 11 شهرستان استان فارس و در سه رده سنی؛ خردسالان، نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان جهرم برگزار شد و تیم کونگ فوتوآ سروستان با کسب 11 مدال رنگارنگ در رده های مختلف سنی به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات استانی رسید.

وی در ادامه این مطلب افزود: در پایان این مسابقات آقایان؛ ابالفضل محمدی در رده سنی خردسالان و علی رضایی در رده نونهالان از تیم سروستان با کسب بالاترین امتیاز به مسابقات کشوری راه یافتند.

ابراهیم فرهادی در پایان این گفتگو ضمن تبریک به رزمی کاران شرکت کننده در این مسابقات، از آقایان؛ محمدرضا کمالی،حسین گرگی و میلاد سلطانی که سرپرستی تیم های سروستانی شرکت کننده در این مسابقات به عهده داشتند،تقدیر کرد و افزود: آقای علیرضا حاتمی یکی از داوران سروستانی نیز در این مسابقات به امر قضاوت پرداخت که این مساله افتخاری دیگر برای جامعه رزمی کاران این شهرستان می باشد.

خاطر نشان می شود 11 نفر از تیم 21 نفره رزمی کاران سروستان در این مسابقات مهم استانی به مدال دست یافتند.


 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
دمتون گرم بچه ها