کد خبر: ۷۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آباده:

حوزه علمیه امام صادق آباده در سال تحصیلی جدید پذیرای 170 طلبه است

همزمان با میلاد ثامن الحجج علیه السلام و با حضور امام جمعه شهرستان ، سال تحصیلی جدید گروه الف طلاب شهرستان رسما آغاز شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، حوزه های علمیه شهرستان آباده در سال جدید تحصیلی، میزبان بیشترین طلبه جدید الورود هستند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق علیه السلام، با اعلام این خبر افزود: همزمان با میلاد ثامن الحجج علیه السلام و با حضور امام جمعه شهرستان ، سال تحصیلی جدید گروه الف طلاب شهرستان رسما آغاز شد.

سید مرتضی موسوی خراسانی

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی خراسانی با بیان اینکه طلاب شهرستان آّباده در دو گروه "الف" و "ب" سال تحصیلی را از شهریور و مهر آغاز می کنند، اضافه کرد: حوزه علمیه امام صادق علیه السلام آباده از شهریور ماه پذیرای 170 طلبه در سطوح یک تا سه است وامسال برای اولین بار امکان تحصیل در سطح سه در این حوزه فراهم شده است و به طلابی که این سطح را بگذرانند، پس از ارائه پایان نامه، مدرک معادل فوق لیسانس دانشگاهی اعطا خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق علیه السلام، با بیان اینکه امسال بیشترین جذب طلبه در پایه یک را داشته ایم تصریح کرد: بیشترین طلاب جدید الورود این حوزه بومی شهرستان آباده هستند.

 

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
برچسب ها: طلبه ، حوزه علمیه ، آباده
نظرات بینندگان