کد خبر: ۷۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

نشست «شاخص های انتخاب اصلح» با حضور طیف های سیاسی در کازرون

نشستی با موضوع «شاخص های انتخاب اصلح» و با حضور نمایندگان جناح های مختلف در کازرون برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، نشستی با موضوع «شاخص های انتخاب اصلح» و با حضور نمایندگان جناح های مختلف در کازرون برگزار شد و نمایندگان جریانات سیاسی به اظهار نظر در خصوص مسائل انتخابات مجلس و باید ها و نباید های آن پرداختند.

نشست کارگروه فرهنگس سیاسی سپاه کازرون+ عکس

نشست کارگروه فرهنگس سیاسی سپاه کازرون+ عکس

یکی از شرکت کنندگان با اشاره به اصول انقلاب اسلامی، آزادی را یکی از اصل های جدایی ناپذیر انقلاب دانست و با تاکید بر رعایت شئونات اسلامی اظهارداشت: یکی از توقعات این است که جناح هایی که دائم در برابر هرگونه خدشه وارد شدن به اصول اعلام موضع صریح( که البته به حق هم هست) می کنند باید نسبت به آزادی که یکی از شعارهای محوری انقلاب است نیز حساس باشند و اگر خدشه ای به آن وارد شد اعلام موضع کنند.

مهدی پروریزی

یکی دیگر از حضار با یادآوری ظلم عظیمی که در فتنه 88 بر نظام اسلامی رفت، ساکتین را همپیمانان فتنه گران دانست و خاطرنشان کرد: بعد از گذشت شش سال از وقایع تلخ 88 سوال ما از جریانات حامی فتنه این است که چرا همچنان حمایت از آشوب طلبان را ادامه می دهند و در هر تریبونی که به دست می آورند خواستار رفع حصر کسانی می شوند که اگر پایشان به دادگاه برسد احکام به مراتب سنگین تری برایشان صادر خواهد شد. چرا رسما اعلام برائت نمی کنند؟!

محمدباقرمیرزایی/ هومان شفیعی

فرد دیگری با اشاره به سخنان امام راحل، کنار گذاشتن اختلافات و تجمیع نیروهای انقلاب را خواست دلسوزان واقعی دانست و با تاکید بر ادامه راه امام و اطاعت از رهبر انقلاب عنوان داشت: دشمن ما مشخصا آمریکا و همپیمانانش است و اگر بناست بر سر کسی فریاد بزنیم باید برسر دشمن باشد نه برادران خود.

هومان شفیعی

آشنایی با پتانسیل های شهرستان، توجه به قانون گذاری و توان ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات ملی و شهرستانی، بومی گرایی، عدم وابستگی به باندهای ثروت و قدرت، تلاش پیگیر در جهت رفع مشکلات شهرستان، شفافیت در مواضع و کارنامه روشن در مقاطع حساس انقلاب اسلامی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مهدی زالپور

علیرضا جاشویی

حجت الاسلام امیریان/ مومن زاده

اسرافیل جاویدی/ اسدالله عباسی

محمدهادی صحرابان

مسئول کارگروه فرهنگی سیاسی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما هدف از برگزاری نشست های انتخاباتی را کمک به انتخاب اصلح و هم افزایی جریانات سیاسی بر سر اصول خواند و اظهارداشت: زمانی که دشمنان بیش از آنکه به این نگاه کنند که چه کسانی حداکثر آراء را به خود اختصاص می دهند توان خود را برای عدم حضور پر رنگ مردم پای صندوق های رای بکار می گیرند به این معناست که اصل نظام را نشانه رفته اند.

مسلم توانی

مسلم توانی با اشاره به توطئه های دشمنان هم افزایی جهت حضور حداکثری را ضربه به پاشنه آشیل نقشه های استکبار دانست و تاکید کرد: ملت ما شاید از برخی ضعف ها رنج ببرند اما همیشه پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند و نشانه این ایستادگی حضور پرشور پای صندوق های رای و راهپیمایی های میلیونی در 22 بهمن و روز قدس است.

نظرات بینندگان