کد خبر: ۷۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
امام جمعه اشکنان:

حمایت برخی از کشورهای منطقه از رژیم صهیونیستی عامل ریخته شدن خون مسلمانان است

امام جمعه اشکنان گفت: اگر تا دیروز گمان می رفت که شکاف میان امتهای اسلامی عامل تجاوز صهیونیست به قبله اول مسلمانان و کشتار مردم بی دفاع فلسطین است امروز مشخص شده است که حمایت برخی از سران کشورهای مرتجع منطقه و دلارهای نفتی آنان باعث تقویت این غده سرطانی و عامل ریخته شدن خون مسلمانان است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود حجت الاسلام شیخ علی امام جمعه اشکنان با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: پرورش دانش آموزان در کنار آموزشهای علمی یکی از مولفه های موفقت و پیشرفت در امر تحصیل است که تمامی شرایط آن برای فرزندان ما فراهم شده است.

امام جمعه اشکنان گفت: بر اساس گزارش مسئولان فرهنگی، همه امکانات و ظرفیت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی در روز اول مهر بسیج شده است و خوب است پدران و مادران برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بیش از گذشته در کنار آموزش وپرورش باشند.

حجت الاسلام صفری همچنین با اشاره به فضیلتهای دستگیری و حمایت از نیازمندان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس بخشی از فرزندان جامعه ما نیازمند کمک و یاری شما مردم نیکوکار و باعاطفه هستند که امیدواریم با مشارکت ثمر بخش در جشن عاطفه ها، نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) را برای خدمت رسانی به نیازمندان یاری کنیم.

امام جمعه اشکنان با اشاره به هجمه صهیونیست ها به مسجد الاقصی گفت: اگر تا دیروز گمان می رفت که شکاف میان امتهای اسلامی عامل تجاوز صهیونیست به قبله اول مسلمانان و کشتار مردم بی دفاع فلسطین است امروز مشخص شده است که حمایت برخی از سران کشورهای مرتجع منطقه و دلارهای نفتی آنان باعث تقویت این غده سرطانی و عامل ریخته شدن خون مسلمانان است.

نظرات بینندگان