کد خبر: ۷۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال سروستان + عکس

با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان فوتبال سروستان و مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان سروستان آغاز شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در ابتدای این مراسم، محمد هادی معصومیان،رئیس هیئت فوتبال سروستان با اشاره به افزایش کمی و کیفی لیگ برتر امسال اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال سروستان امسال با حضور 10 تیم از سراسر این شهرستان و از هفته گذشته آغاز شده و تا اواخر آبان ماه ادامه خواهد داشت.

براساس گزرش سروستان ما، رئیس هیئت فوتبال سروستان در ادامه این مطلب افزود: این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم قهرمان به لیگ دسته یک استان صعود خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال تاکید کرد: در انتهای این مسابقات، تیم فوتبال منتخب شهرستان سروستان جهت شرکت در مسابقات استانی از جمع بازیکنان حاضر در این لیگ، انتخاب می شود.

رئیس هیئت فوتبال سروستان در پایان ضمن تقدیر از مسئولینی که در برگزاری این مسابقات با هیئت فوتبال سروستان همکاری داشته اند گفت: حضور مسئولین در کنار ورزشکاران باعث دلگرمی بیش از پیش آنها در جهت توسعه و پیشرفت فوتبال این شهرستان خواهد بود.

در ادامه این مراسم تیم فوتبال اتحاد شهرداری کوهنجان و تیم یزدان خواه(سایپا) به رقابت پرداختند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

 

گوشه هایی از این مسابقه از نگاه دوربین؛


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان