کد خبر: ۷۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

همایش پیاده روی خانوادگی در نورآباد به برائت از مشرکین تبدیل شد

شعار مرگ بر آمریکا در محکومیت هتک حرمت به مسجد الاقصی در همایش پیاده روی خانوادگی شهر نورآباد ممسنی سر داده شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار شد. در این همایش شرکت کنندگان در محکومیت هتک حرمت به مسجد الاقصی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین مردم ولایت مدار نورآباد با ابراز تاسف از فاجعه «منا» عربستان و آل سعود را مسئول اصلی این فاجعه انسانی خواندند و بر علیه آل سعود شعار دادند.

گفتنی است در روز عید قربان سرزمین «منا» در پنج کیلومتری مکه مکرمه، قربانگاه بیش از سه هزار حاجی شد. تاکنون کشته شدن 131 حاجی ایرانی نیز تایید شده است.

پیاده روی خانوادگی به منسبت هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه در این همایش  در خصوص اتفاقات منا گفت: نگاه با تعقل به این حادثه نشان می دهد که رژیم آل سعود توان مدیریت مناسک حج را ندارد.

رمی جمرات نماد دوری از شیطان و مبارزه با نفس است و در این مراسم متاسفانه عدم برنامه ریزی صحیح باعث وقوع این حادثه شوم شد. حوادث دیگیری چون آتش سوزی و سقوط جرثقیل نشانه هایی از عدم کفایت دولت عربستان است. مسئولین عربستان به جای خدمت به زائرین سرگرم بمباران مردم مظلوم یمن و مبارزه با مسلیمین و شیعه هستند.

می طلبد در این روزها که عزای عمومی اعلام شده است در محافل و مجالس اعلام برائت از مشرکین کنیم.

نظرات بینندگان