کد خبر: ۷۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴

آیا اصولگرایان حوزه انتخابیه فراشبند، فیروزآباد و قیر وکارزین به وحدت می رسند

گمانه زنی ها و گفت و شنود ها و خبرهایی که از اردوگاه اصولگرایی به گوش می‌رسد حاکی از آن است که رقابت برای کاندید اول شدن در حال اوج گرفتن است و کم کم از چهره های با صلابت اصولگرا پرده برداری خواهد شد یقیناً تفکر انقلابی و اصولگرایی نیاز به چهره ها و مهره های جدید و کارآمد و تازه نفس به دلیل عدم اقبال به نمایندگان قبلی دارد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه  به نقل از نخل بیدار، هرچه به زمان انتخابات اسفند ماه  نزدیکتر میشویم گمانه زنی ها در مورد حضور کاندیداهای حوزه فراشبند، فیروزآباد ، قیر و کارزین که متاسفانه با وجود گستردگی حوزه انتخاباتی فقط یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد بیشتر و بیشتر می‌شود و بی شک نوع و مقدار فعالیت افرادی که ظن کاندیدا شدنشان بیشتر است مشخص کننده و نمادی برای گمانه زنی هاست.
این یادداشت بر آن نیست که بر روی تک تک کسانیکه مد نظر برای انتخابات هستند تحلیل و نظری ارائه کند چرا که در این مجال نمیگنجد اما دریچه ای است برای بهتر شناخته شدن کاندیداهای محترم یا کسانیکه قصد کاندیدا شدن را دارند و بیشتر نگاه بر روی بزرگواران اصولگرا دارد.

در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی از حوزه گسترده فراشبند، فیروزآباد، قیر و کارزین افراد متفاوتی با دیدگاهای متفاوت و سلیقه های مختلف توانست اند با کسب بیشترین آرا در هر سه شهرستان ردای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بر تن کنند که تعدادی اصولگرا (در زمانهای گذشته معروف به جناح راست) و تعدادی نیز با تفکر اصلاح طلبی (در ادوار گذشته جناح چپ) به این منصب بسیار مهم رسیده‌اند و جالب توجه این است که رکورد بیشترین حضور در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی کماکان از آن اصولگراهاست (حضور مهندس جلالی در سه دوره) هرچند شکست انتخاباتی و سیاسی امری طبیعی در گردونه سیاست و انتخابات می باشد.

اما هیچ زمان هیچ گروهی نباید از این نوع شکست دلسرد شود چرا که گردونه انتخابات میگردد و مطمعنا با عملکرد و تاکتیک مناسب میتوان دوباره نظر آرای اکثریت را به سمت گروهی که شکست را متحمل شده جلب کرد.


مطمعناً منظور این سطور از شکست خورده زمان حال اصولگرایان محترم میباشند که  نتوانستند در دوره قبل کاندیدای مد نظر خویش را روانه مجلس کنند که آن نیز قابل آسیب شناسی است . اما نباید غافل ماند که آرای اصولگرایی هیچ وقت کم نبوده و نیست و اصولگرایان هیچ زمانی میدان سیاست و انتخابات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که آغشته به خون هزاران شهید است را ترک نخواهند کرد.

اما گمانه زنی ها و گفت و شنود ها و خبرهایی که از اردوگاه اصولگرایی به گوش می‌رسد حاکی از آن است که رقابت برای کاندید اول شدن در حال اوج گرفتن است و کم کم از چهره های با صلابت اصولگرا پرده برداری خواهد شد یقیناً تفکر انقلابی و اصولگرایی نیاز به چهره ها و مهره های جدید و کارآمد و تازه نفس به دلیل عدم اقبال به نمایندگان قبلی دارد تا بتواند اسب خویش را تندتر و تواناتر از همیشه به پیش براند.


بدون شک اصولگرایان می بایست جهت پیروزی در این انتخابات پیش رو از تشتت آرا و انشقاق شدیدا پرهیز کنند و بطور جد کمر همت را برای رقابت اسفندماه ببندند و چهره‌ای شایسته و قابل و با درایت و آگاه و مسلط بر قوانین و نحوه تصویب و اجرای آنها برای جلوس بر کرسی مجلس شورای اسلامی را معرفی و انتخاب نمایند.

 

کاندیدایی می بایست انتخاب شود که علاوه بر دارا بودن شرایط مندرج در قانون اساسی در هر سه شهرستان و بخصوص فیروزآباد که از لحاظ تعداد و کمیت آرا نسبت به فراشبند و قیر در موقعیت بالاتر و بهتری قرار دارد موقعیت و شرایط قابل قبولی هم داشته باشد  و اگر شخصی انتخاب شود که پتانسیل جذب اقشار مختلف را داشته باشد مطمعنا مسیر رسیدن به هدف اصلی اصولگرایان هموارتر  خواهد شد.


قابل ذکر است فعالیت مهره های قابل برای حضور در مجلس شورای اسلامی چراغ پر نوری  را در تاریکی امروز اصولگرایان روشن کرده است. که صد البته برای روشن نگاه داشتن آن به تک تک افراد با تفکر اصولگرایی نیاز مبرم می باشد تا از آن حراست کنند.
در پایان
با این وصف امید می رود که اصولگرایان محترم با اجماع صد در صدی  بتوانند در هفتم اسفند ماه نود و چهار ،مانند گذشته ها با تکیه بر خداوند خوش بدرخشند و نماینده ای شایسته را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

محمد باقر دشتی

برچسب ها: وحدت ، اصولگرا ، فراشبند ، قیر ، لزوم
نظرات بینندگان