کد خبر: ۷۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴

فرماندار ممسنی: هیچ خبرنگاری را تهدید نکرده ام

هیچ خبرنگاری را تهدید نکرده ایم چه برسد که بخواهیم گوشی او را بشکنیم، اما تذکر داده ایم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، دیروز خبری در خبرگزارهای استان و کشور منتشر شد که فرماندار ممسنی در یک جلسه ای خبرنگاری را تهدید کرده و خواسته تلفن همراه او  را بشکند.

رهام پیکری فرماندار ممسنی در گفتگو با خبرنگار نورآنلاین در این خصوص گفت: این خبر منتشر شده مربوط 5 یا 6 ماه گذشته است. این خبرنگار پیش از این خبری منتشر کرده بود که به پیرزنی تجاوز شده و سپس او را به قتل رسانده اند اما این موضوع  بعدا از طریق مراجع قانونی تکذیب شد و تذکرات به خبرگزاری و خبرنگار مربوطه داده شد.

رهام پیکری فرماندار ممسنی

مدتی پس از این اتفاق  اهالی مردم روستای کره کان با حضور در دفتر فرمانداری نسبت به وضعیت آب شرب روستا اعتراض داشتند. که این خبرنگار نیز به همراه اهالی روستا در جلسه شرکت کرده بود اما چون بدون هماهنگی با دفتر فرماندار حضور یافته بود به ایشان تذکر دادیم که با گوشی( تلفن همراه)  خود فیلم برداری نکند. اما حال پس از 5 ماه از این اتفاق این موضوع را اینگونه رسانه ای کرده است.

وی افزود: ما با همه خبرنگاران تعامل داریم بویژه با خبرنگار سایت نورآنلاین که بیشترین تعامل را با ما داشته است  و تا کنون هیچ خبرنگاری را تهدید نکرده ایم چه برسد که بخواهیم گوشی او را بشکنیم، اما تذکر داده ایم.

وی در پایان گفت: ایشان در ابتدای فعالت خود بسیاری از خبرها را بدون کنترل و بدون پالایش منتشر می کرد و برخی از اخبار صحت نداشت. و باعث هتک حرمت و آبرو ریزی برخی خانواده ها شد و به دلایل نشر اکاذیب و خبرهای غیر واقعی از طریق مجاری قانونی با این سایت برخورد شد. البته این خبر جدید نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان