کد خبر: ۷۷۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس: استیضاح وزیر خارجه شیوه مملکت داری نیست!/ گرچه دست دادن با اوباما محل بحث است

شفیعی گفت: از وزارت خارجه نباید انتظارات غیر معقول داشته باشیم تمام تلاش های دیپلماسی انجام شده است. موضوعات حادثه منا و دست دادن دادن آقای ظریف با اوباما در اندازه استیضاح نیست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم در واکنش به حرف و حدیث هایی در خصوص استیضاح وزیر خارجه به خبرنگار نورآنلاین گفت: نمی شود برای هر موضوع و هر اتفاقی وزیر را استیضاح کرد. اگر اینگونه باشد که سنگ روی سنگ بند نمی شود. در هفته پیش استیضاح وزیر آموزش و پرورش در دستور کار بود که کنار گذاشته شد و حالا هم وزیر راه و شهر سازی در برنامه قرار گرفته است. اینکه می خواهند استیضاح وزیر خارجه را انجام دهند این به معنی خداحافظی با دولت است.

شفیعی بیان داشت: تا فرصت های دیگر چون تذکر وجود دارد استیضاح به هر شکلی و به هر قیمتی به مصلحت کشور نیست! اقدام آخر را نباید همان ابتدا انجام داد.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی

وی در خصوص عملکرد وزارت خارجه در حادثه منا و یا دست دادن آقای ظریف با اوباما گفت: به نظر شما وزیر خارجه نسبت به حادثه منا باید چه کار دیگری انجام می داد؟ در همان ابتدا خواستار ملاقات با مسئولین و پادشاه عربستان شد که این اجازه داده نشد و یا اینکه آقای رئیس جمهور در اولین بحث خود موضوع منا را پیش کشید و تذکراتی داد اما عربستان در مقابل تحویل دادن اجساد را به تعویق انداخت.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس تصریح کرد: از وزارت خارجه نباید انتظارات غیرمعقول داشته باشیم تمام تلاش های دیپلماسی انجام شده است. اینکه آقای ظریف با آقای اوباما دست داده است می تواند محل بحث باشد. اما این موضوعات در اندازه استیضاح نیست. استیضاح باید مربوط به شرایط حاد و خیلی حساس باشد. وزارت خارجه دست آوردهای خیلی خوبی به ارمغان آورده است که باید اینها دیده شود و نادیده گرفتن آنها و استیضاح وزیر خارجه شیوه مملکت داری نیست!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴
0
باد از سمت تدبیر میاد!