کد خبر: ۷۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز:

جک استراو را محاکمه کنید/ دولت چگونه سعدآباد را فراموش کرده است

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز در بیانیه ای مشترک با اعلام مواضع خود در قبال حضور استراو در شیراز خواستار محاکمه وی شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی غریو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز در بیانیه ای مشترک ضمن محکوم کردن مواضع خباثت آمیز انگلیس  ، از حضور جک استراو در شیراز ابراز تاسف کردند.

در این بیانیه آمده است : سومین حرم اهل بیت امروز شاهد حضور جک استراو وزیر اسبق امور خارجه روباه پیر استعمار،انگلستان خبیث به بهانه شیراز گردی است.

در بیانیه انجمن های  دانشگاه شیراز و مستقل صنعتی شیراز پیرامون مجوز ورود جک استراو به شیراز توسط مسئولین آمده است : سوال ما از مسوولین امر این است که چطور به این شخص که از مسببین جنگ و فتنه علیه جمهوری اسلامی و کشورهای متحد ایران است اجازه ورود دادند تا به راحتی در کوچه و خیابان های این کشور به گشت و گذار بپردازد و قدم در جایی بگذارد که متبرک است به خون شهدایی که در راه مبارزه با مستکبرین از دنیا رفته اند؟ آیا کشور انگلستان به مسوولین ما اجازه گشت و گذار در آن کشور را میدهد؟آیا تدابیر امنیتی به این شدت برای مسوولین کشورما فراهم میکنند؟

در ادامه بیانیه آمده است : آقای روحانی که درسال ۸۲بعنوان نماینده ملت غیور ایران درمذاکرات سعدآباد حضور داشتند خود شاهد بی احترامی ها و توهین های این انگلیسی خائن بودند،چطور امروزه غیرتشان اجازه میدهند که این عامل نفوذ بدین شکل در کشور آزادانه بگردد؟

این بیانیه این تشکل ها در ادامه تصریح شده است : درخواست ما از دولت و مسوولین این است که جک استراو را به خاطر دشمنی ها و توطئه هایش علیه ملت ایران پای میزمحاکمه بکشانند و نفرت ملت ایران را نسبت به دشمن همیشگی ش نشان دهند.

در ادامه پیرامون حضور جک استراو در دیدار با اصلاح طلبان شیراز امده است :  شنیده شده که جک استراو قرار است با اصلاح طلبان شیراز جلسه داشته باشد،سوال دیگر نیز اینجاست که اصلاح طلبان از جلسه با دشمن ملت ایران به دنبال چه هستند؟آیا مانند سال ۸۸به دنبال برنامه ریزی فتنه ای جدیدند؟آیا میخواهند بار دیگر متحدان خارجی انها با انها بیعت کنند؟یا جک استراو میخواهد از اصلاح طلبان بعنوان عامل نفوذ داخلی استفاده کنند؟!!

در پایان این بیانیه ضمن درخواست محاکمه استراو نوشت: ما دانشجویان انقلابی شیراز خواهان محاکمه و خروج هرچه سریعتر این عامل استکبار از میهن اسلامی هستیم و اعلام میداریم تا آخرین نفس برای مبارزه با استکبار آماده ایم!
نظرات بینندگان