کد خبر: ۷۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

پای شپش به مدارس سروستان هم باز شد

از حدود دو هفته پیش تاکنون برخی والدین دانش آموزان دختر شهری و روستایی ضمن مراجعه به شبکه بهداشت و درمان سروستان، پیگیر درمان این بیماری بوده اند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در جلسه امروز شورای  آموزش و پرورش سروستان، مساله شیوع شپش در برخی مدارس و مهدکودک های شهری و روستایی این شهرستان مطرح شد که علیرغم تکذیب مسئولین آموزش و پرورش، نماینده شبکه بهداشت و درمان سروستان در این جلسه با اعلام اینکه تاکنون چندین نفر به این شبکه مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند، اصل این موضوع تائید شد.

براساس گزارش سروستان ما، درمان دانش آموزان مبتلا به این بیماری و جلوگیری از حضور آنان تا زمان بهبودی کامل از یک سو و از سوی دیگر، تلاش در جهت پیشگیری از انتقال و گسترش این بیماری با همکاری شبکه بهداشت و درمان سروستان از جمله پیشنهادهایی بود که در این جلسه مطرح شد.

مسئولین اموزش و پرورش سروستان که تا پایان این جلسه، شیوع این بیماری را در مراکز آموزشی خود تکذیب می کردند نیز قول بررسی بیشتر این موضوع را در مدارس شهر و روستا به ویژه مدراس ابتدایی دخترانه دادند.

 براساس اخبار دریافتی از حدود دوهفته پیش تاکنون علاوه بر مراجعه حضوری برخی والدین دانش آموزان دختر شهری و روستایی به شبکه بهداشت و درمان سروستان جهت درمان این بیماری، برخی مدیران داروخانه های مستقر در شهر سروستان نیز اعلام کرده اند که میزان فروش شامپوهای ضد شپش در این شهرستان نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴
0
پودر لباس شویی گران شده خانواده های فقیر توان خریدش را ندارند فلذا شپش که مربوط به پنجاه سال پیش بوده دوباره آمده قبل از اینکه پودر های امروزی که آن وقت ها اسمش فاب بود بیاید شپش زیاد بود