کد خبر: ۷۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

صدور سند مالکیت در سروستان سرعت بیشتری می گیرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروستان با اشاره به تفاهم نامه جدید این بنیاد با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تسریع در روند صدور اسناد مالکیت در سطح شهرستان سروستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامرضا منعم، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، با اعلام این خبر گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت کمک به تسریع صدور اسناد املاک فاقد سند مالکیت در سراسر کشور، ثبت نام از متقاضایان این طرح ملی در شهرستان سروستان از اوایل آبان ماه جاری آغاز شده است.

وی در ادامه این خبر گفت: براساس این طرح، کلیه مالکین منازل مسکونی،کارگاه ها، اماکن تجاری ، صنعتی، باغات و زمین های محصور که ملک آنها در محدوده طرح جامعه شهری و یا در محدود طرح هادی روستاهای سراسر شهرستان سروستان قرار دارد می توانند با مراجعه به این اداره و ارائه مدارک دال بر مالکیت و همچنین کپی مدارک شناسایی جهت دریافت سند،ثبت نام نمایند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروستان با اشاره به سهمیه اختصاص یافته به این شهرستان در اجرای این طرح سراسری افزود: براساس ابلاغیه اداره کل بنیاد مسکن انقلاب استان فارس،سقف ثبت نام متقاضیان در سطح شهرستان سروستان حدود 800 پرونده می باشد که تلاش داریم کل این سهمیه را حداکثر تا بیستم آبان ماه جاری جذب نمائیم.

غلامرضا منعم در خصوص هزینه ثبت نام برای دریافت هر برگ سند گفت: در مرحله اول هیچ وجه ثبت نامی از متقاضیان صدور سند دریافت نخواهد شد و همه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه حضوری به این اداره و تحویل مدارک فوق الذکر همچنینی تکمیل فرم های پیش بینی شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی همچنین افزود: دریافت سند مالکیت در قالب این طرح هم از نظر زمانی و از نظر میزان هزینه های مالی نسبت به روش سنتی غیر قابل مقایسه بوده و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان