کد خبر: ۷۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در کازرون:

امریکا بزرگ ترین قاتل دنیا است/ کسانی که در ایران دنبال رابطه با آمریکا هستند ابله اند یا خائن/ ایران با پذیرش برجام به ناعدالتی بزرگی تن داد

اگر کسی فکر کند با لبخند، رفتار سیاستمداران امریکایی تغییر می کند، ابله است
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  "کازرون خبر"، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، همایش دانشجویی «آمریکا؛ از شعار تا واقعیت» با حضور "کنس اوکیف"  (Kenneth O’Keefe) افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده در این دانشگاه برگزار شد.

کنس اوکف در دانشگاه آزاد کازرون+ عکس

همواره از ایرانی ها نکته جدیدی را می آموزم

کنس اوکیف در این مراسم که با حضور پرشورا دانشجویان دانشگاه های کازرون همراه بود با بیان اینکه حضور مجددم در ایران را یک سعادتی بزرگ برای خودم می دانم، اظهار داشت: هر وقت که به ایران قدم می گذارم نکته جدیدی را از مردم صلح طلب این کشور می آموزم.

وی خود را یک فرد فراملی دانست و گفت: خالکوبی های موجود در بدن من حاوی نمادهایی است که نشان دهنده این موضوع است که همه انسان ها با هم خواهر و برادرند و نباید خود را محدود به تقسیم بندی های مرسوم کنند.

امریکا بزرگ ترین قاتل دنیا است

افسر سابق نیروی دریایی امریکا با اشاره به برخی از جنایت های امریکا، تصریح کرد: ایالت متحده امریکا بدون شک بزرگ ترین قاتل دنیا است و نباید به این موضوع افتخار کند.

علت آتش زدن پاسپورت امریکایی

کنس اوکیف در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود "چرا پاسپورت امریکایی خود را به آتش کشاندی"، گفت: این اقدام من یک اقدام نمادین بود و در واقع می خواستم بگویم که ملیت امریکایی را قبول ندارم؛ چون هر کس که به عنوان یکی شهروند امریکایی به شمار آید می بایست مالیات های زیادی بپردازد و کیست که نداند که این مالیات های صرف کشتار مردم مظلوم جهان می شود؟

اگر کسی فکر کند با لبخند رفتار سیاستمداران امریکایی تغییر می کند، ابله است

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا لبخند دیپلمات های ایرانی می توان سیاست های خضمانه امریکا را نسبت به ایران کاهش دهد، گفت: این یک تفکر مضحکانه، خنده دار و ابلهانه است که کسی فکر کند اگر با سیاست مداران امریکایی به گونه نرم  و با خنده رفتار کند رفتار آن ها تغییر خواهد کرد؛ من در امریکا زندگی کرده ام و سیاست مداران کشورم را خوب می شناسم.

ایرانی ها باید در برابر فشارهای غرب عصبانی باشند

تفنگ دار سابق نیروی دریایی امریکا، تاریخ ایران را آکنده از صلح و مهربانی توصیف کرد و بیان داشت: در واقع می توان گفت که اگر شما ایرانی ها در برابر این فشارها و حملات مختلفی که به شما می شود موضع مناسبی نداشته باشید و عصبانی نشوید غیرطبیعی هستید.

در امریکا مغرها را شستشو می کنند

کنس اوکیف  به سؤال یکی از دانشجویان که منشأ تغییر تحولش را جویا شده بود، اینگونه پاسخ داد: من در امریکا به دنیا آمده ام و رسانه های امریکایی با شگردهای مختلف مغز من و دیگر امریکایی ها را شستشو داده بودند و بر ما باورانده بودند که امریکا بهترین کشور در دنیا است.

وی اضافه کرد: در سن 19 سالگی وارد نیروی دریایی ایالت متحده شدم و بر اساس همان تبلیغات فکر می کردم که به عنوان یک تفنگ دار برای ارزش ها و آرمان های انسانی می جنگم.

تنبیه ناعادلانه در نیروی دریایی موجب شد بیدار شوم

این فعال صلح طلب ضدّ صهیونیست ادامه داد: ما در آمریکا با این باور و عقیده بزرگ می شویم که بزرگترین کشور و ملت کره زمین هستیم و بر این اعتقاد بودم که نیروی دریایی که در آن خدمت می کردم برای سعادت و کرامت انسان می جنگد اما وقتی تخلف مافوقم را گزارش دادم و تنبیه شدم این تنبیه موجب بیداری من شد و به تمام حقایق شک کردم.

 کنس اوکیف در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر/ Kenneth O’Keefe

کنس اوکیف افزود:  بعد از آن تنبیه ناعادلانه سایه ای از شک و تردید بر روی باورهای من ایجاد شد و بر همه اعتقادات قبلی خود شک کردم که یکی از این موضوعات تبلیغات ضدّایرانی موجود در امریکا بود.

وی تصریح کرد: در ایالت متحده امریکا و اسرائیل حجم تلقین پذیری از همه کشورهای جهان بیشتر است.

چهره ایران در رسانه های امریکایی با حقیقت فاصله زیادی دارد

این افسر سابق امریکایی گفت: رسانه های امریکایی چهره ای مشمئزکننده و کاریکاتوری را از ایران و کشورهای مسلمان به نمایش می گذارند که با حقیقت فاصله زیادی دارد.

کنس اوکیف با انتقاد از سیاست های نظامی ایالت متحده امریکا گفت: نیروهای دفاعی امریکا همواره هجومی عمل کرده اند که بر خلاف آن چیزی است که بیان می شود اما در تاریخ چند صد ساله اخیر ایران حتی یک هجوم سراغ نداریم.

 کنس اوکیف در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر/ Kenneth O’Keefe

مردم امریکا در حال بیدار شدن هستند

وی با بیان اینکه هر آنچه را فکر کنم حقیقت است را به زبان می آورم، خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست دیگران در خصوص من چه فکر می کنند البته مردم امریکا در حال بیدار شدن هستند و کم کم خودشان را از چرخه دروغ بیرون می آورند.

رهبر ایرانی مصداقی مناسب از ارتباط مناسب بین دین و سیاست است

این چهره صلح طلب ضدّصهیونیست با بیان اینکه در امریکا دولت و کلیسا از هم جدا هستند، اظهار داشت: زمانی دین می تواند در خدمت سیاست باشد که آن دین فاسد نشده باشد و مسیحیت امروز قادر به این کار نیست.

 کنس اوکیف در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر/ Kenneth O’Keefe

 کنس اوکیف القاعده، داعش و جبهه النصره را نمونه هایی از استفاده دین و مذهب فاسد در سیاست دانست و گفت: در بین رهبران مذهبی سیاسی دنیا تنها در ایران مشاهده کرده ام که دین و سیاست ارتباط مناسبی با هم دارند و حرام دانستن استفاده غیرصلح آمیز از انرژی هسته ای، نمونه ای از این ارتباط درست است چون رهبر فعلی و پیشین ایران نمونه یک فرد مذهبی، مردمی، صادق، سیاستمدار و شجاع هستند.

ایران تبدیل به مدلی برای کشورهای جهان شده است

این افسر سابق نیروی دریایی امریکا در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که خواستار مقایسه ایران با سایر کشورها شده بود، گفت: ایران به عنوان یک کشور ضدّامپریالیست و مقاوم در برابر نظام موجود جهان به منزله یک نماد به شمار می رود و تبدیل به مدلی برای دیگر کشورهای آزاده شده است.

وی اضافه کرد: برای ما تصور فردی به عنوان رهبری که به آن افتخار کنیم بسیار سخت است، رهبران ما عروسک های خیمه شب بازی هستند که ما به آن ها نه تنها احترام نمی گذاریم بلکه بی احترامی هم می کنیم در حالی که رهبر شما ساده زیست است و هر آنچه می گوید عمل می کند و. این موضوع برای ما قابل درک و فهم نیست چون از داشتن این چنین رهبری محروم بوده ایم.

 کنس اوکیف در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر/ Kenneth O’Keefe

اگر مردم غرب با ایران واقعی آشنا شوند به ایرانی ها احترام خواهند گذاشت

وی با اشاره به سانسورهای موجود در کشورهای غربی، تصریح کرد: تبلیغات و رسانه های یک طرفه موجود در امریکا مانع از درک حقیقت می شوند و اگر روزی مردم غرب با ایران واقعی آشنا شوند بدون شک احترام زیادی به کشور شما خواهند گذاشت.

میزان نفوذ ایران در جهان زیاد است

کنس اوکیف میزان نفوذ ایران در کشورهای جهان را توجه ارزیابی کرد و خاطرنشنان کرد: نفوذ فعلی ایران در جهت مثبت است که بیهتر هم می توان باشد.

به عنوان یک امریکایی شرمنده ایرانی ها هستم

این نظامی سابق امریکا با بیان اینکه ما غربی ها باید خیلی از چیزها را از ایرانیان بیاموزیم، ابراز داشت: منِ امریکایی باید از فشارهای ناجوانمردانه ای که از طرف کشورم به شما می شود شرمنده باشم.

در امریکا برای منتقدان محدودیت های زیادی ایجاد می شود

وی با اشاره به وجود محدودیت هایی که در امریکا نصیب منتقدان می شود، خاطرنشان کرد: خیلی از افراد منتقد و معترض به نظام حاکم امریکا زندانی هستند که باعث شده من در لندن زندگی کنم و حرف هایم را از طریق رسانه های آزادی همچون پرس تی وی به جهانیان بزنم.

دولت ایران با پذیرش برجام به ناعدالتی بزرگی تن در داد

کنس اوکیف در پاسخ به این سوال که اگر به جای مذاکره کننده های ایرانی بودی، برجام را امضا می کردی، گفت: من اگر به جای مذاکره کننده ایرانی بودم تنها در صورتی این محدودیت ها را می پذیرفتم که اسرائیل هم آن را بپذیرد و امضا کند که این پاسخ اوکیف با تشویق ممتد دانشجویان همراه بود.

امریکا از طریق برجام به دنبال نفوذ در ایران است

تفنگ دار سابق ایالت متحده امریکا با بیان اینکه دولت ایران با پذیرش برجام به یک بی عدالتی بزرگ تن در داده است، تصریح کرد: بدون شک امریکا به دنبال نفوذ در عرصه های مختلف به ایران است.

کسانی که در کشور شما به دنبال ارتباط با امریکا هستند یا احمقند یا خائن

در ادامه یکی از دانشجویان از این نظامی سابق امریکایی پرسید که نظر شما در خصوص برخی در کشور ما که حل معضلات مختلف کشاورزی، علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور را در گرو ارتباط با غرب می دانند، چیست که وی پاسخ داد: به نظر من اگر کسانی در کشور شما این عقیده را داشته باشند یا احمق و یا خائن هستند که در کشور شما حضور دارند.

وی توضیح داد: سیستم کشاورزی موجود در امریکا از طریق تغییر در ژن های مواد غذایی جنایت به بار می آورند و در واقع در کار خدا دخالت می کنند، آیا در کشور شما هم کسانی می خواهند در کار خداد دخالت کنند؟!، سیستم بهداشتی و سلامت در غرب فاسد است و تعداد افرادی که از طریق داروها کشته می شوند بسیار زباد است؛ در امریکا از علم و تکنولوژی استفاده های نادرست در جهت کشتار مردم صورت می گیرد آیا این گروه در کشور شما هم به دنبال کشتار مردم بی گناه هستند؟! رسانه های امریکایی تبدیل به فاحشه خانه هایی برای انجام کثیف ترین کارها شده اند آیا کسانی در ایران به دنبال این موضوع هستند؟!

وی در پایان یادآور شد: ایران همواره کشوری صلح طلب بوده و به واسطه تبلیغات سوء رسانه های غربی جنگ طلب معرفی شده است.

 کنس اوکیف در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر/ Kenneth O’Keefe

گفتنی است وی در ابتدای ورودش به سالن اجتماعات بر روی پرچم امریکا و اسرائیل عبور کرد.

این همایش با شعار مرگ بر امریکای دانشجویان پایان یافت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴
0
کارت بسیج آقای اکیف صادر شده یا نه؟
اگه نشده دست بجمبونید.