کد خبر: ۷۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
اصلا کسی به ما توجه نمی کند؛

کلانتری سرمربی تیم: فجر سپاسی صعود نکند من مسئول نیستم!

اگر چه فجر سپاسی یکی از بخت های مسلم صعود به لیگ برتر است اما سرمربی این تیم می گوید اگر نتواند تیمش را به لیگ برتر بازگرداند هیچ مسئولیتی را گردن نمی گیرد چون مسئولیت این اتفاق با مسئولان استانی است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه به نقل از ورزش3 علی اصغر کلانتری در همین ارتباط گفت: «روزی من گفتم منتظر کمک های بشر دوستانه هستیم اما امروز کار از کمک های بشر دوستانه هم گذشته است! پولی که تا به امروز به بازیکنان داده ایم اصلا قابل اشاره نیست و به نوعی می شود گفت شرم آور است. در حالی که مبالغ قرارداد بازیکنان ما خیلی کم است چون بیشتر بازیکنان سرباز هستند. امروز فقط اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال استان هستند که به ما کمک می کنند. تازه شورای شهر شیراز به تازگی تصویب کرده برای هر برد به ما ده میلیون تومان پول بدهد! تربیت بدنی سپاه تهران دو سال است به ما بودجه نمی دهد! تنها یک تیم شهید است که در فوتبال وجود دارد آن هم با چنین رفتارهایی مواجه می شود!».

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد:« در شهر کوچک بابل همه مسئولان شهری و استانی بسیج شده اند که این تیم به لیگ برتر صعود کند اما در شیراز اصلا کسی به ما توجه نمی کند و مردم شهر هم این مسئله را به خوبی می دانند. به یقین من کم نمی گذارم و بازیکنان هم خیلی باشرف هستند اما بی پولی مشکلات روحی به وجود می آورد و آن وقت با هیچ ترفندی نمی توان مشکل مالی را برطرف کرد. ما همگی برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنیم اما امروز به صراحت می گویم من هیچ قولی برای صعود به لیگ برتر نمی دهم و اگر تیم صعود نکند من مسئول نیستم. 7 تیم بالای جدول به جزء ما شرایط خوبی دارند و حتی تیم های انتهای جدول هم همین طور هستند».

کلانتری در واکنش به امتیازات از دست رفته در بازی های اخیر گفت: «هم در بازی با گل گهر و هم در بازی با مس باید پیروز می شدیم اما موقعیت های زیادی را هدر دادیم. در این بازی ها تا 7 بازیکن تیم ما مصدوم بودند و این روی کیفیت کار تاثیر گذار بود. با این حال برای بازی امروزبا آلومینیوم هرمزگان شرایط خوبی داریم و برای پیروزی تلاش می کنیم».
نظرات بینندگان