کد خبر: ۷۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

سرود بچه های آباده ویژه کتابداران رونمایی و اجرا شد

در آیین گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار و تکریم مقام کتابداران و خادمان کتاب فارس از 100 فعال ممتاز حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، در آیین گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار و تکریم مقام کتابداران و خادمان کتاب فارس از 100 فعال ممتاز حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.

در این آیین که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندارفارس، مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های کشور، مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس، فرمانداران و شهرداران برگزیده، اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز و جمع کثیری از کتابداران و فعالان حوزه کتاب برگزار شد، فعالان این حوزه مورد تجلیل قرار گرفتند.

حمید اسلم رییس اداره شهرستان آباده، بخش علی باز قربانی خیر کتابخانه ساز شهرستان آباده، اهداء کننده کتابخانه زنده یاد سعید قربانی شهر سورمق، زهرا سیامک خبرنگار و عضو انجمن شهر صغاد آباده، در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین مهدی رهنما شهردار آباده و رضا یارایی شهردار بهمن آباده، به خاطر پرداخت مطلوب سهم نیم‌درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمدهای شهرداری و حمایت از کتابخانه‌های عمومی و برنامه‌های مختلف کتابخانه‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

 سرود ویژه کتابداران کاری از گروه سرود بچه های آباده در آیین تکریم مقام کتابداران و خادمان کتاب فارس رونمایی و اجرا شد.

در پایان پیمان نامه کتابداران فارس در قالب یک طومار به طول 8 متر که در آن برای ترویج کتابخوانی و خدمت صادقانه به کتابخوان ها فارس هم قسم شدند قرائت و امضا شد.

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان