کد خبر: ۷۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

امام جمعه سروستان: دانشگاه آزاد واحد سروستان نیازمند یک مدیر کِیفی است

امام جمعه سروستان با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان، خواستار انتخاب مدیری متعهد و توانمند از سوی مسئولین استانی جهت این واحد دانشگاهی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، حجت الاسلام حسین ابراهیمی، امام جمعه سروستان با اشاره به تغییر در سیستم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: مسئولین استانی دانشگاه آزاد اسلامی می دانند که وضعیت این دانشگاه بحرانی است و بنابراین باید هر چه سریع تر یک نیروی کیفی و متعهد را برای این واحد دانشگاهی انتخاب کنند.

وی در ادامه این مطلب افزود: اگر مدیر جدیدی که این وظیفه را به عهده می گیرد، نتواند فکری برای جذب دانشجو و یا حداقل حفظ وضعیت فعلی کند، این دانشگاه به زودی تعطیل و در یکی از واحدهای دانشگاهی شهرستان های اطراف ادغام خواهد شد. 

امام جمعه سروستان خطاب به دلسوزانی که خواستار حضور یک مدیر بومی در این دانشگاه هستند، گفت: اگر گزینه ای متعهد و متخصص و دارای توان مدیریتی بالا می شناسید که بتواند به بهبود وضعیت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان کمک کند، معرفی کنید وگرنه با تعصب محض بر انتخاب گزینه بومی راه به جایی نخواهیم برد.

وی در انتهای این مطلب ضمن اعلام آمادگی خویش جهت کمک به این دانشگاه تاکید کرد: باید کسی را انتخاب کرد که بهتر از مدیران گذشته خدمت کند. 

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان