کد خبر: ۸۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۴

آخرین وضعیت حوزه انتخابیه سپیدان؛ نام نویسی 5 داوطلب ورود به مجلس دهم طی دو روز

مشتاقی گفت: وظیفه ما در دستگاه اجرایی همچنین شما داوطلبین این است که انتخاباتی همراه با آرامش وسلامت برگزارکنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از صبح روز شنبه ۲۸ آذرماه آغاز شده است به مدت یک هفته در فرمانداری شهرستان سپیدان ادامه دارد.

در روز نخست ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، یک نفر و روز دوم چهارنفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی شهرستان سپیدان شدند. این روز ها افراد مستقر در ستاد انتخابات فرمانداری‌ شهرستان روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر می گذارند، هرلحظه بر تعداد داوطلبان افزوده می‌شد که در میان آن‌ها چهرهای متفاوت و گاه شاخصی به چشم می‌خورد.

آمارهای اعلام‌شده از فرمانداری شهرستان حکایت از آن دارد .روز نخست ثبت نام روز آرامی را پشت سر گذاشتند .روز دوم ثبت نام هم با تب و تاب خاص خود همراه بود، برخی چهرها هم امروز ثبت‌نام کردند . در میان داوطلبان از اقشار مختلف اعم از پزشکان، فرهنگیان، کارمندان و ... به چشم می‌خورد .

به گزارش مارگون؛ بیش از دوماه روز مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی این مجلس از ساعت 8 صبح شنبه 28 آذر همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های حوزه های اصلی سراسر کشور آغاز شد و تا جمعه 4 دی ماه ادامه دارد.

در حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان دردور وزاول ثبت نام از داوطلبان، 5 نفر با حضور در فرمانداری شهرستان سپیدان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه؛ برای نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند .

براساس اخبار دریافتی؛ آقای دکتر علی اصغر شجاعیان ازمرکز شهرستان ،آقای دکتر فرهاد مرادی ازبخش همایجان، آقای سید علاء الدین  خادم و مهندس محمود باصری از بخش بیضاء،آقای دکتر علی ناصری از بخش همایجان ،افرادی بودند که تاکنون ثبت نام خود را انجام دادند.

شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان، درمحل فرمانداری شهرستان انجام می پذیرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

مشتاقی فرماندار شهرستان سپیدان دراین رابطه اظهار داشت: فعالیت های ستاد انتخابات درحوزه انتخابیه سپیدان طبق روز شمار وزارت کشور ازتاریخ 28آذرما ه شروع وتاجمعه 4 دی ماه ادامه خواهدداشت.

مشتاقی به داوطلبانی که جهت ثبت نام در فرمانداری حضور داشتند گفت: وظیفه ما در دستگاه اجرایی همچنین شما داوطلبین این است که انتخاباتی همراه باآرامش وسلامت برگزارکنیم.

وی افزود:هرچه تعداد کاندیداها بیشتر باشد مردم باشور وشوق بیشتری پای صندوق های رای حضورپیدا می کنند.

درپايان فرماندار سپیدان تاکید نمود هدف مابرگزاری انتخاباتی سالم، بدون حاشیه وصیانت ازآراء مردم است.



سالاد

نظرات بینندگان