کد خبر: ۸۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
فرماندار شهرستان سپیدان خبر داد :

نام نویسی 8 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در سپیدان

مشتاقی لاری گفت: امروز با نهایی شدن ثبت نام سه نفر از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان به 8 نفر رسید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از صبح روز شنبه ۲۸ آذرماه آغاز شده است به مدت یک هفته در فرمانداری شهرستان سپیدان ادامه دارد.

به گزارش  مارگون مشتاقی لاری فرماندار سپیدان روز سه شنبه در  حاشیه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تنها در سایه وحدت و همدلی وهمچنین آرامش می توان مشارکت گسترده مردم را محقق کرد و همه مجریان انتخابات وظیفه دارند بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام و قانونمند را فراهم کنند.
فرماندار سپیدان گفت: انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها با حضور باشکوه و مصمم ملت ایران بیمه شده و در این دوره نیز مشارکت گسترده مردم موجب تداوم و تضمین انقلاب می شود.

مشتاقی لاری تصریح کرد: تمام کسانی که در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند با هر رای خود به تثبیت جمهوری اسلامی و نا امیدی دشمنان منجر خواهد شد.

وی بیان کرد: مهمترین تکلیف مسولان تقویت راه امام و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه افزایش اقتدار ایران اسلامی است و دولت آمادگی دارد در این مسیر با همه توان خود گام بردارد.

وی اظهار داشت: همه نامزدها و طرفداران آنها و گروههای سیاسی بایدبه تکلیف خود در ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات عمل کنند.

فرماندار سپیدان گفت: تعداد داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان به  8 نفر رسید.

 مشتاقی لار بیان کرد: امروز با نهایی شدن ثبت نام سه نفر از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان به 8 نفر رسید.


 در حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان در روز چهارم ثبت نام از داوطلبان، 3 نفر با حضور در فرمانداری شهرستان سپیدان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه؛ برای نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند .

براساس اخبار دریافتی؛ احمد اسفندیاری ازمرکز شهرستان حمزه علی کشاورز دهقان ازبخش همایجان، قاسم سخایی از مرکز شهر،افرادی بودند که تاکنون ثبت نام خود را انجام دادند.

شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان، درمحل فرمانداری شهرستان انجام می پذیرد.

نظرات بینندگان