کد خبر: ۸۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
فرمانده سپاه سپیدان گفت:

سپیدان آماده تشییع شهدای گمنام می شود

بر اساس اعلام فرمانده سپاه ناحیه سپیدان پیکر مطهر این شهدا دوشنبه هفته آینده وارد شهرستان سپیدان می شوند .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون با اعلام خبر حضور پیکر مطهر 100 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان فارس و تشییع آنهادر شهرهای استان، شهرها در جنب و جوش قرار گرفته و آماده میزبانی از این شهدا می شود.

سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در گفتگوی با خبرنگار مارگون اظهار داشت :مردم  ولایتمدار وشهید پرور شهرستان سپیدان بار دیگرمنتظر به آغوش کشیدن کبوتران خونین بالی هستند که در اوج گمنامی در نبرد با دشمن و دفاع از آب وخاک میهمن از جان خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی سربلند تر از همیشه باشد.

با هماهنگی مسئولان سپاه فجر استان فارس قرار است پیکر مطهر چند شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند،  روز دوشنبه27 دی ماه جاری  دربیضا وصبح روز سه شنبه در هماشهر واردکان تشییع خواهند شوند .

 پیکر مطهر این شهدا به مدت ده روز در استان فارس حضور دارد تا برای تجدید میثاق مردم با آنها در تمام نقاط استان شرکت داده شود.
برای انتقال شهدا به سراسر استان محورهایی پیش بینی شده است که محور نخست حرکت این شهدا از نورآباد آغاز می شود و به شهرهای مصیری مرکز شهرستان رستم، سده و آس پاس از توابع شهرستان اقلید، سورمق آباده، قادرآباد خرم بید، سوریان بوانات، سعادت شهرمرکزشهرستان پاسارگاد، ارسنجان، اّباده تشک نی ریز، استهبان، فسا، مرودشت، زرقان شیراز، بیضا از توابع شهرستان سپیدان و در اردکان مرکز این شهرستان پایان می یابد.


سالاد

نظرات بینندگان