کد خبر: ۸۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
توسط هیات کوهنوری

مسابقات سنگنوردی سالنی رده سنی نونهالان در کازرون برگزار شد+ عکس

مسابقات سنگنوردی سالنی رده سنی نونهالان انتخابی استان فارس در رشته سرطناب در شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، مسابقات سنگنوردی سالنی رده سنی نونهالان  انتخابی استان فارس در رشته سرطناب در شهرستان کازرون برگزار شد.

مسابقات سنگنوردی سالنی نونهالان در کازرون

مسابقه سنگنوردی سالنی انتخابی استان فارس در رده سنی نونهالان A وB  و نوجوانان C در سالن سنگنوردی شهدای کوی علیاء کازرون برگزار شد که در این مسابقات12 نفر از پسران و 11 نفر از دختران از شهرستان های کازرون، شیراز و داراب شرکت داشتند.

مسابقات سنگنوردی سالنی نونهالان در کازرون

در این مسابقات که با استقبال و تشویق های گرم کوهنوردان و علاقمندان ورزش سنگنوردی همراه بود آقایان آرش صادقی، کورش صادقی و ماهان عطایی از گروه طبیعت دوست پارسیان شیراز به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم گروه آقایان شدند و سمیه رضایی، فریماه احمدیان و آرمیتا فرهادی از گروه طبیعت دوست پارسیان شیراز موفق به کسب مقام های اول تا سوم درگروه بانوان شدند.

مسابقات سنگنوردی سالنی نونهالان در کازرون

در پایان به نفرات اول تا سوم گروه آقایان و خانم ها مدال، حکم قهرمانی و تجهیزات سنگنوردی و به نفرات اول تا سوم گروه های سنی نونهالان A ،B  و نوجوانان C لوح قهرمانی و مدال اهدا شد.

مسابقات سنگنوردی سالنی نونهالان در کازرون

سخنرانی رئیس هیات کوهنوردی کازرون، دبیر هیات کوهنوردی و مسئول کارگروه لیگ هیات کوهنوردی استان فارس از جمله برنامه های اختتامیه این مسابقات بود.

مسابقات سنگنوردی سالنی نونهالان در کازرون

لازم به ذکر است این مسابقه با حمایت نمایندگی 2204 ایران خودرو، شرکت محصولات غذایی شارونا و همکاری کارگروه های فنی و آموزش، اداره ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون برگزار شد.


سالاد

نظرات بینندگان