کد خبر: ۸۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴

شنیده های یک سایت خبری از آرایش انتخاباتی نامزدهای رد صلاحیت شده در کازرون!

این روزها تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ است و نامزدهای مجلس دهم با تمام توان پای کار آمدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، این روزها تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ است و نامزدهای مجلس دهم با تمام توان پای کار آمدند تا از رقبای سرسخت خود عقب نمانند.

*شنیده شده است ستاد انتخاباتی آقای «غ د» از چند ماه قبل در یکی از محله های پایین شهر کازرون آغاز به کار کرده است و هر شب جمعیت قابل توجهی در این محل حاضر می‌شوند و پیرامون انتخابات 7 اسفند و فعالیت های انتخاباتی تصمیم گیری می‌کنند.

*چندی پیش با اعلام نظر هیات نظارت استان و مشخص شدن عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداها که قبلا سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد حامیان وی در محل ستاد انتخاباتی که از ماه ها قبل به شکل غیر قانونی آغاز به کار کرده است جمع شدند و نظریاتی همچون تحصن کردن برای ایجاد فشار بر شورای نگهبان و یا نوشتن نام فرد ردصلاحیت شده در تعرفه های رای برای نشان دادن اعتراض خود و یا تجمع در مقابل نهادهای ناظر در مرکز استان را مطرح کردند.

*شب گذشته آقای «ع ل» که صلاحیتش تایید نشده است با برگزاری جلسه تبلیغاتی در نزدیکی پارک سلمان فارسی که با حضور بیش از 250 نفر از اعضاء سازمان های مردم نهاد(NGO) شهرستان برگزار می شد، اقدام به سخنرانی و طرح برنامه های خود نمود و در پاسخ به سئوالی، احراز نشدن صلاحیتش را به علت حجم زیاد پرونده نامزدها و زمان کم نهادهای نظارتی برای بررسی دقیق دانست و گفت: تمام مستندات و مدارک را به نهادهای متولی داده‌ام و امیدوارم مشکل حل شود و اگر صلاحیتم تایید نشد آن‌ها (متولیان نظارت بر انتخابات) را به حضرت زهرا(س) واگذار می کنم!

لازم به ذکر است این دست فعالیت‌های آقای «ع ل» باعث نگرانی دیگر نامزدها شده است که مبادا از کورس رقابت نفس‌گیر انتخابات عقب بمانند و به همین علت گاه گاهی شاهد تخلفات آشکار از لیدرها و نامزدها هستیم.

*گفته می‌شود یکی از نامزدهای کازرونی انتخابات مجلس شورای اسلامی که از حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرده است یکی از کاندیداهای دوره «نهم مجلس» را که با کسب 44 هزار رای نفر «دهم» در شهر شیراز شده بود را به عنوان مسئول خواهران ستاد انتخاباتی خود برگزیده است.

*شنیده شده است یکی از نامزدهای تایید صلاحیت نشده چند روزی است برای رایزنی با چهره های «سیاسی، قضایی و دینی» به تهران رفته است تا با سفارش آن ها بتواند نمدی برای خود ببافد و نظر مثبت شورای نگهبان را جلب کند و شنیده ها حاکی از این است که درصورت رد صلاحیت نهایی وی، تلاش لیدرهای اصلی فرد مذکور این است که از نامزد دیگری حمایت نکند.

*گفته می شود چند روز قبل یکی از لیدرهای آقای «م ش» توسط کارمند یکی از ادارات موفق شده است در پایان دوره ای که بیش از 20 نفر از اعضاء «سی پی آر» (توانبخشی مبتنی بر جامعه) بخش های مختلف شهرستان کازرون در آن حضور داشتند جلسه تبلیغاتی برگزار کند و برادر نامزد انتخابات مجلس به نام «ع ش» در این جلسه سخنرانی کرده است.از جمله وعده های «ع ش» در این جلسه یک ساعته، رسمی کردن اعضاء «سی پی آر» و اعطای وام بوده و گفته است: باتوجه به اینکه مهندس «م ش» از لحاظ مالی مشکلی ندارد در صورت نماینده شدن، 50 میلیون وام به شما خواهد داد و می‌تواند شما را در شرکت نفت و سازمان... استخدام کند.

*گفتنی است یکی از کاندیداها که صلاحیتش احراز نشده پس از فوت پدرش علی رغم تذکرات مقامات مسئول در شهرداری با تبلیغات گسترده از میدان امام حسین(ع) تا امامزاده سید محمد نوربخش کارناوال راه انداخت.این درحالی است که از یک سال قبل نهادهای قانونی شهرستان برای جلوگیری از ایجاد ترافیک، راه انداختن کارناوال در سطح شهر کازرون را به هر بهانه‌ای به خصوص تشییع جنازه ممنوع کردند.


سالاد


نظرات بینندگان