کد خبر: ۸۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 12 بهمن 94

افتتاح ورزشگاه میانرود یک سال دیگر هم به تعویق افتاد!/ اعتبار 660 میلیون دلاری برای یک پالایشگاه گاز در فارس

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفته:«اگر بر روی گزینه های جبهه به اجماع نرسیدیم از طریق مکانیزم خرد جمعی و رای گیری کار را پیش خواهیم برد و گزینه نهایی را انتخاب خواهیم کرد»
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد«سرمایه گذاری گازی در استان فارس 660 میلیون دلار اعتبار گرفت»، استاندار فارس در جلسه شورای راهبری اقتصاد مقاومتی گفته:« پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان بخش های مختلف کشور روز شنبه توانستیم 660 میلیون دلار برای شرکت پالایش پارسیان سپهر جنوب به منظور تولید گاز متان و سایر گازهای صنعتی اعتبار جذب کنیم که این رقم معادل 2400 میلیارد تومان است و از طریق بانک پارسیان تخصیص خواهد یافت»

«سن ازدواج دختران به 34 سالگی رسید، پسران به 39 سالگی»، معاون بررسی راهبردی معاونت امور بانوان نهاد ریاست جمهوری گفته:«اگر چه ازدواج در سنین زیر 18 سال در کشور کاهش یافته اما این مساله هنوز در مقایسه با کشورهای دیگر بالاست و از هریک هزار ازدواج 21 و چهار دهم مورد زیر 19 سال برای دختران و این میزان برای پسران 2 و دو دهم درصد است. سن ازدواج در گروه سنی 34-30 سال برای دختران و 34 تا 39 سال برای پسران در کشور افزایش چشمگیر یافته است.

سالاد در شماره امروز خود با تغییر لوگو و اختصاص صفحه آخر به سال های انقلاب اسلامی به استقبال دهه فجر رفته است.این روزنامه در صفحه نخست تصویر حضور رئیس جمهور در حرم امام خمینی در کنار سید حسن خمینی با تیتر« روحانی: همه منتظرند از شورای نگهبان امید های بیشتری به جامعه برگردد»به چاپ رسانده است. نیم نگاه به سراغ سردار مینایی مسئول سابق کنگره سرداران شهید استان فارس رفته و مصاحبه ای تفصیلی با وی انجام داده است. همچنین گزارشی از بازدید نیکوکاران و از زندان مرکزی شیراز به چاپ رسیده است.

سالاد سخنان روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در مورد جانمایی اشتباه ایستگاه های راه آهن فارس را با تیتر «طراحی ملانصرالدینی راه آهن شیراز» به چاپ رسانده است.  «پیامک بخشودگی جرایم رانندگی صحت ندارد»،رییس مرکز اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت 22 بهمن کذب است.

سالاددر شماره امروز خود به با تیتر«نباید به صندوق های رای، پشت کنیم» به سخنان رئیس در حرم مطهر امام خمینی پرداخته است.

«بهره برداری از ورزشگاه میانرود در بهمن ماه 95»،مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه پروژه میانرود بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفته:« امیدوار هستیم و تلاش می کنیم این پروژه تا بهمن سال آینده اماده بهره برداری باشد» گفتنی است این پروژه تاکنون مدیران کل و وزیران زیادی به خود دیده اما با وجود وعده های مکرر هنوز به سرانجام نرسیده است.

سالادرئیس شورای تبلیغات اسلامی از برگزاری 40000 ویژه برنامه دهه فجر در فارس خبر داده است.این روزنامه در ستون ویژه انتخابات به سخنان سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس پرداخته است. فروردین گفته:«اگر بر روی گزینه های جبهه به اجماع نرسیدیم از طریق مکانیزم خرد جمعی و رای گیری کار را پیش خواهیم برد و گزینه نهایی را انتخاب خواهیم کرد»

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز نیز از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شیراز خبر داده است.

سالاد
نظرات بینندگان