کد خبر: ۸۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

3 طرح کشاورزی در دهه فجر در بوانات افتتاح می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوانات گفت: در دهه مبارک فجر امسال 3 طرح کشاورزی فنی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال در شهرستان بوانات به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، در ایام الله خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی 3 طرح کشاورزی در زمینه امور فنی وزیر بنایی با حضور زارع مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی فارس، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات در شهرستان بوانات افتتاح و به بهره بداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوانات در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این طرح ها شامل تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی و کانال آب کشاورزی در بخش های مزایجان و مرکزی شهرستان بوانات می باشد که در این ایام تکمیل و به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این طرح ها حمید زارع قنات نویی مدیر آب وخاک سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از منابع آب موجود، افزایش بهره وری، کاهش اثرات خشکسالی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان احداث شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در پایاب بندهای انحرافی شهرستان در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و در این راستا میزان 3 کیلومتر از این شبکه ها تکمیل وبه بهره برداران تحویل می گردد.

IMG 20160204 WA0016

آرش خسروانیان مدیر جهاد کشاورزی بوانات نیز در افتتاح این طرح ها از تلاشها و تعامل سازنده مدیر آب و خاک در این خصوص و همراهی نماینده شهرستان و فرماندار در پیگیری و جذب این اعتبارات تقدیر و تشکر نمود و خواستار عنایت ویژه مدیریت آب وخاک در اجرایی نمودن سایر مسیرهای مورد درخواست کشاورزان وبهره برداران شد.

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان