کد خبر: ۸۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

یک کارشناس سیاسی: 22 بهمن امسال برجام ملّت برای نابودی آمریکا بود

نصر گفت: برنامه جامع مشترک ملّت ایران برای نابودی آمریکا در 22 بهمن امسال با حضور حماسی مردم کلید خورد و انشاءالله با انتخابات 7 اسفند و روی کار آمدن دو مجلس انقلابی این برجام به تأیید ملت میرسد. انتخاب 2 مجلس انقلابی مقدمه ای خواهد بود برای فروپاشی ایالات متحده ی آمریکا.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون ، دکتر «نصر» ضمن تبریک میلاد با سعادت ولادت حضرت زینب (س) و ایام سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز 37 سال از عمر انقلاب میگذرد. این انقلاب مانند یک جوان 37 ساله است که وقتی به او نگاه می کنیم مشاهده خواهیم کرد که این جوان در طول این 37 سال هر روز پخته تر ، تأثیرگذار تر و قوی تر از سالهای قبل شده است.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن افزود: شما با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر با امام راحل (ع) بیعت نمودید که طبق فرموده ی مقام معظم رهبری بیعت با امام (ره)، بیعت با رسول اکرم (ص) است. 

نصر در ادامه گفت: برای اینکه در پایان جلسه به یک نتیجه گیری خوب برسیم لازم است یک مقدمه را خدمت شما عرض کنم و آنهم اینست که ما در چه شرایطی انقلاب کردیم؟ خُب بسیاری از شما جوانان آن زمان را درک نکرده اید و باید شرایط آن دوران را بشناسید. برادران و خواهران ؛ ما در زمانی انقلاب کردیم که دو اندیشه در دنیا وجود داشت، یک اندیشه میگفت که خدایی نیست و این اندیشه ی طرفداران نیچه بود که میگفتند خدا مُرده است. اندیشه ی دوم مربوط به کسانی بود که میگفتند خدا هست ولی هیچکاره است ، اینها معتقد بودند که دین در سیاست جایگاهی ندارد. اندیشه ی اول مارکسیسم و اندیشه ی دوم سکولاریسم. این یکی از ویژگی های بارز در زمان انقلاب ما بود. در آن زمان دو ابرقدرت بیشتر وجود نداشت که چنگالهای خودشان را تیز کرده بودند و هیچکس در دنیا حق نداشت اظهار استقلال بکند ؛ همه باید زیر سلطه ی این دو ابرقدرت قرار میگرفتند که یکی در شرق بود و دیگری در غرب.

مسئول سیاسی بسیج کشور درباره ی ویژگی دوم زمان انقلاب گفت: یکی دیگر از ویژگی های زمانی که ما انقلاب کردیم ، مربوط به درون جهان اسلام بود. امام راحل (ره) زمانی که در حوزه تدریس میکرد ، وقتی فرزندش آقا مصطفی از یک ظرف آب میخورد میگفتند آن ظرف را آب بکشید چراکه پدرش فلسفه تدریس میکند. ببینید چه کوته فکری هایی در اطراف امام (ره) وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از سال 41 که امام مبارزه را کلید زد و اوج این مبارزات در 15 خرداد 42 ، دستگیری امام در 15 خرداد 43 و همچنین تبعید ایشان در همان سالها و... باعث شد که صبوری امام در طول 14 سال تبعید و زندان به ثمر بنشیند ؛ بدانید که این انقلاب به این راحتی ها به پیروزی نرسیده است. مردمی که رهبر این انقلاب را همراهی میکردند متحمل زجرهای فراوانی شدند که من به همه ی جوانان توصیه میکنم اگر تهران رفتید حتماً در قالب یک اردو به بازدید موزه تاریخ انقلاب بروید تا از نزدیک بعضی از این ستم هایی که مردم میشد و این مردم تحمل کردند را بنگرید.

نصر در ادامه افزود: آن زمان دو ابرقدرت دنیا یعنی شوروی و آمریکا ، چنگالهایشان به سمت یکدیگر بود و آماده ی دریدن بودند. بسی جای سؤال و شگفتی است است که این دو گرگی که میخواستند یکدیگر را تکه تکه کنند برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران با همدیگر متحد شدند، چرا؟ متحد شدند برای براندازی این انقلاب.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: با وجودی که سالها تبعید و شکنجه و دربه دری را تحمل نمود ، یکبار هم در سخنان گهربارشان نفرمودند که من برای این انقلاب کاری کرده ام ، بلکه همیشه میگفتند: « هرچه داریم از خداست ».

وی افزود: یک ضلع این انقلاب رهبری چون امام خمینی (ره) بود که در ایمان ، شجاعت ، سیاست ، عبادت و اخلاص بی نظیر بود. ضلع دیگر این انقلاب مردم بودند ؛ مردمی که امام در وصفشان فرمود: مردم ما برتر از مردم زمان رسول الله (ص) هستند. همان مردمی که انقلاب کردند ، با وجود همه ی گرانیها و بیکاریها و... هنوز پای این نظام ایستاده اند و با حضور خود در 22 بهمن امسال باردیگر مهر تأییدی زدند بر اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه.

نصر اضافه کرد: وضعیت سیاسی، اقتصادی و... قبل و بعد از انقلاب قابل قیاس نیست. ما کجا بودیم و کجا هستیم؟ شاه ما افتخار میکرد که سگ پاسبان آمریکا در منطقه بود و هیچ استقلال سیاسی نداشت. 4600 پزشک افغانی ، بنگلادشی ، پاکستانی و هندی مردم ما را معاینه میکردند. آقای معتضد میگوید: در یک منطقه بخاطر ضعف بهداشت از بدن مردم کِرم خارج میشد. این بود وضع مردم ما قبل از انقلاب. از نخست وزیر مملکت ما در زمان شاه روزنامه ی مصاحبه گرفت و از او پرسید چرا با اینکه مغز جوانان ایرانی بسیار قوی هست، راه علم را برای این جوانان باز نمی کنید؟ جواب میدهد که ما ایرانی ها توانایی ساخت یک لوله ی آفتابه را هم نداریم. ولی امروز ما کجائیم؟؟ امروز با شعاری که امام ما گفت «ما می توانیم» ، یک جوان 28 ساله به نام مصطفی احمدی روشن می شود مدیر یک سایت غنی سازی هسته ای در ایران. کجا بودیم و کجا هستیم؟

 مسئول سیاسی بسیج کشور تصریح کرد: اما وظیفه ی امروز ما چیست؟ اولین وظیفه حضور حداکثری در انتخابات آینده است. همه را به پای صندوق های رأی دعوت کنید. برنامه جامع مشترک ملّت ایران برای نابودی آمریکا در 22 بهمن امسال با حضور حماسی مردم کلید خورد و انشاءالله با انتخابات 7 اسفند و روی کار آمدن دو مجلس انقلابی این برجام به تأیید ملت میرسد. انتخاب 2 مجلس انقلابی مقدمه ای خواهد بود برای فروپاشی ایالات متحده ی آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه دوم ما اینست که علاوه بر حضور حد اکثری ، گزینه ی اصلح و انقلابی را انتخاب کنیم. به فرموده ی آقا کسی را انتخاب کنیم که کشور را به دشمن نفروشد.


نظرات بینندگان