کد خبر: ۸۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

توصیه رئیس ثبت احوال سروستان به رای اولی ها

رئیس اداره ثبت احوال سروستان از آمادگی این اداره برای صدور کارت ملی رای اولی ها خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، اسدالله فروغ مهر، رئیس اداره ثبت احوال سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: کارت ملی هوشمند و شناسنامه جدید کلیه افرادی که طی سه ماه گذشته تاکنون و از طریق سامانه WWW.NCR.IR ثبت نام کرده اند، صادر شده و آماده تحویل می باشد.

وی در ادامه این مطلب گفت: صدور شناسنامه جدید برای افراد بالای 15 سال سن، تقریبا به روز شده و ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز برای کارت اولی ها نیز از طریق سامانه فوق الذکر ادامه دارد.

 

فروغ مهر با اشاره به خبر قطع یارانه افراد فاقد کارت ملی تاکید کرد: همه کسانی که تاکنون اقدامی در جهت دریافت کارت ملی نداشته اند می توانند ضمن ثبت نام از طریق دفاتر پستی از  قطع شدن یارانه خویش جلوگیری نمایند.

وی در پایان این گفتگو با بیان اینکه زمان کمی تا برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باقی است، تاکید کرد: با توجه به اینکه کلیه افراد واجد شرایط جهت رای گیری نیاز به کد ملی دارند لذا آن دسته از افرادی که کارت ملی آنها مفقود شده و تاکنون اقدامی در این زمینه نداشته اند می توانند با مراجعه به این اداره و تکمیل فرم  و ارائه یک قطعه عکس جدید، نسبت به دریافت تاییدیه موقت کد ملی خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان