کد خبر: ۸۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

سوت مسابقات «لیگ منطقه ای فوتبال امید کشور» در آباده نواخته می شود

در این مسابقات تیم معدن استقلال شهرستان آباده به همراه 4 تیم علوم پزشکی شهید باهنر کرمان، سپاهان اصفهان، سپاهان شیراز و علم وصنعت هرمزگان در قالب گروه 8 به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، از اول اسفند ماه شهرستان آباده میزبان برگزاری مسابقات لیگ منطقه ای فوتبال امید کشور  می شود.

رئیس هیات فوتبال شهرستان آباده با بیان اینکه پنج تیم در این مسابقات حضور دارند، افزود: در این مسابقات تیم معدن استقلال شهرستان آباده به همراه 4 تیم علوم پزشکی شهید باهنر کرمان، سپاهان اصفهان، سپاهان شیراز و علم وصنعت هرمزگان در قالب گروه 8 به رقابت خواهد پرداخت.

غلامرضا شرفی با بیان اینکه از هر گروه تنها 2 تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد نیز گفت: آباده برای اولین بار میزبان برگزاری این مسابقات است و کلیه دیدار ها در مجموعه ورزشی تختی شهرستان برگزار می شود.

شرفی در پایان نیز یادآور شد: در صورت موفقیت تیم آباده در این مسابقات، دیدارهای تدارکاتی رفت و برگشت با تیم های مطرح کشوری نیز برای آماده سازی تیم آباده پیش بینی کرده ایم.

لازم به ذکر است تیم معدن استقلال آباده که از شهریور ماه امسال کار خود را آغاز کرده است، پس از کسب موفقیت در لیگ دست یک استان فارس، به لیگ برتر صعود کرده بود.


انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان