کد خبر: ۸۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

تلاش اصلاح طلبان فارس برای تحقق آرزوی حسن روحانی!

معلوم نیست خودزنی دولت برای حمایت از اصلاح طلبان با استفاده از امکانات دولتی تا کجا پیش خواهد رفت؟
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سوء استفاده از امکانات دولتی از  سوی جریان اصلاح طلب فارس اگر چه در گذشته به استفاده از ظرفیت های سالن و مراکز دانشگاهی محدود بود اما امروز رئیس و سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان فارس پا را فراتر از این گذاشته و این بار، ظرفیت رسانه ای دولت را به خدمت گرفته اند.

صبح امروز،  این دو چهره اصلاح طلب با حضور در دفتر خبرگزاری دولتی ایرنا، اقدام به برگزاری نشست خبری کردند. آیا ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان فارس در دفتر ایرنا مستقر است!؟ معلوم نیست خودزنی دولت برای حمایت از اصلاح طلبان با استفاده از امکانات دولتی تا کجا پیش خواهد رفت؟ این تحرکات در حالی صورت می گیرد که دکتر روحانی صریحا از آرزوی خود برای رای آوردن طرفداران دولت در انتخابات پیش رو گفته بود.

تلاش اصلاح طلبان فارس برای تحقق آرزوی حسن روحانی!

البته همان طور که گفته شد، سوء استفاده از امکانات دولتی توسط اصلاح طلبان مسبوق به سابقه است و جریان دوم خرداد همواره با بهره گیری از امکانات دولت به فعالیت های سیاسی می پردازند و هیچ توجهی به تاکید صریح قانون که می گوید: استفاده از امکانات دولتی از سوی جریان های سیاسی ممنوع است، ندارند.

نگارنده معتقد است، خبرگزاری ایرنا برای این اقدام غیرقانونی خود هیچ پاسخ قانع کننده ای ندارد اما با این وجود، منتظر پاسخ(احتمالا تکذیبیه) آن ها هست.

نظرات بینندگان