کد خبر: ۸۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

فرماندار آباده بر مبازره جدی تر با کالای قاچاق در شهرستان تاکید کرد

در حال حاضر شاهد افزایش نرخ طلاق و نرخ زندانیان و افزایش سن ازدواج هستیم که تمام این مسائل تا حد زیادی به وضعیت اشتغال مرتبط است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آباده به ریاست فرماندار و با حضور اعضا و با هدف بررسی آخرین وضعیت اشتغال در سالن اجتماعات فرمانداری آباده برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان آباده طی سخنانی  ضمن تبریک بمناسبت خلق حماسه انتخابات 7 اسفند ماه گفت: برابر اصل 62 و 71 قانون اساسی  نمایندگان مجلس شورای اسلامی مستقیم با رأی مردم انتخاب می شوند و وظیفه قانگذاری و نظارت بر اجرای قانون را دارند.

محمدرضا زارع جایگاه مجلس شورای اسلامی را در حمایت و ایجاد اشتغال بسیار مهم دانست و افزود: امید است در مجلس آینده در خصوص معضل بیکاری جوانان تدابیر شایسته ای اندیشیده شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آباده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد افزایش نرخ طلاق و نرخ زندانیان و افزایش سن ازدواج هستیم که تمام این مسائل تا حد زیادی به وضعیت اشتغال مرتبط است.

فرماندار در ادامه بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی، حمایت از کارگاه های کوچک ، ایجاد و توسعه کشت گلخانه ای ، رفع مشکلات کارخانجات و معادن ، ترویج فرهنگ استفاده از کالای های تولیدی شهرستان و مبازره جدی تر با کالای قاچاق تاکید کرد.

یوسفی بخشدار مرکزی آباده نیز با بیان گزارشی از وضعیت اشتغال روستائیان و طرح توسعه روستایی گفت: 13 طرح اشتغالزایی در روستاها به دفتر امور روستایی استانداری فارس  ارائه گردیده است که امید است با تصویب  و تامین اعتبار بتوانیم گامی در جهت اشتغال برداریم.

در این جلسه که رؤسای بانک ها به بیان برخی مشکلات و ارائه پیشنهاداتی جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی پرداختند.

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان