کد خبر: ۸۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

فرماندار سروستان: دردنیای امروز نیاز به آموزه های دینی و قرآنی بیش از گذشته است

فرماندار سروستان در مراسم اختتامیه 37 امین دوره مسابقات قرآن کریم که در این شهرستان برگزار شد گفت:دردنیای امروز نیاز به آموزه های دینی و قرآنی بیش از گذشته است.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، سلیمان کرمی، فرماندار شهرستان سروستان در مراسم اختتامیه 37 اُمین دوره مسابقات قرآن کریم که در سروستان برگزار شد، با بیان اینکه در دنیای امروز نیاز به آموزه های دینی و قرآنی بیش از گذشته است،ادامه داد: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور کنیم و آنها را در زندگی خود عملی کنیم مسلما آثار چشم گیر و فروانی در زندگی ما خواهد داشت و میتواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

 وی در ادامه سخنان خویش اظهار داشت: قران کریم در برگیرنده ی هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال و نیل به ارزشهای اخلاقی و انسانی است. 

فرماندار سروستان با اشاره به اینکه وجود جوانان قرآنی و متعهد برابر است با جامعه ای سالم، امن و پیشرفته ،افزود: فردی که مسیر زندگی خود را در جهت قرآن قرار می دهد قادر خواهد بود سرمایه ی گرانبهای عمر خود را به خوبی در جهت پیشرفت و کمال مدیریت کند. 

 

وی که در جمع حافظان و قاریان قرآن کریم سخن می گفت، با بیان اینکه دردنیای امروز نیاز به آموزه های دینی و قرآنی بیش از گذشته است،ادامه داد: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور کنیم و آنها را در زندگی خود عملی کنیم مسلما آثار چشم گیر و فروانی در زندگی ما خواهد داشت و میتواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

 

 فرماندار سروستان با اشاره به آیات و روایات و این فرموده پیامبر که من قرآن و خاندانم را در میان شما باقی گذاشتم و تا وقتی به آن دو چنگ زنید هرگز گمراه نخواهید شد، ابراز داشت: شما جوانان و نوجوانان بر اساس آموزه های ائمه اطهار به درستی قرآن را به عنوان راهنمای مسیر زندگی خود انتخاب کرده اید که آیات آن روشنی بخش و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان در دنیا و آخرت است.

 

خاطر نشان می شود مرحله مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 454 دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش سروستان، فسا، شیبکوه و ششده در سروستان برگزار شد که در پایان نفرات برتر این مرحله جهت حضور در مسابقات نهایی استان فارس انتخاب و معرفی خواهند شد. 

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان