کد خبر: ۸۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

همه توان خود را برای تحقق شعار امسال به کار خواهیم گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت سروستان از آمادگی کامل نیروی مقاومت بسیج در راستای محقق شدن شعار سال جدید خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، نخستین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی سروستان در سال 95 جهت بررسی چگونگی عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به نام گذاری سال95 به عنوان "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: عمق نگرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص استقلال اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم از انتخاب شعار سال جدید به وضوح مشاهده می شود و همه دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند تا سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر معظم له اجرایی شود.

 

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون رفت از مشکلات دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی به رشد و توسعه جامعه اسلامی منجر می شود و نظام اسلامی را از هر گونه فشار بیگانگان مصون می دارد.

سرگرد احمدی ضمن انتقاد از وضعیت نامشخص بیشتر کارگاه و مراکز تولیدی گفت: متاسفانه تا امروز شعارهای بسیاری در عرصه اقتصاد مقاومتی داده شده است اما شاهد کمترین عمل در این زمینه بودیم و وضعیت اقتصاد مقاومتی از حال و روز تولید در کشور به خوبی مشخص است.

 

غلامعلی احمدی در پایان سخنان خویش ضمن اعلام امادگی نیروی مقاومت بسیج برای کمک به سایر دستگاهها در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی افزود: ان شاءالله که با وحدت دولت و ملت بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در سال 95 به خوبی به پیش ببریم.
 


در ادامه جلسه اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان به بیان دیدگاهها و راهکارهای عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی منطبق با وضعیت شهرستان پرداختند.

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سروآنلاین
نظرات بینندگان