کد خبر: ۸۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

کشاورزان پیشرو بوانات میهمان نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز + تصاویر

مدیر جهاد کشاورزی بوانات گفت: جهت آشنایی کشاورزان با جدیدترین ماشین آلات و یافته های کشاورزی 50 تن از کشاورزان بوانات به نمایشگاه کشاورزی شیراز اعزام شدند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا: به همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوانات 50 تن از کشاورزان پیشرو این شهرستان جهت بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری که از هفتم اردیبهشت با حضور نمایندگان 82 شرکت خارجی و 152 شرکت داخلی در شیراز گشایش یافته و تا دهم اردیبهشت ماه ادامه دارد اعزام شدند.

آرش خسروانی مدیر جهاد کشاورزی بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت : مدیریت جهادکشاورزی بوانات با هماهنگی واحدهای فنی و ستادی خود اقدام به شناسایی کشاورزان پیشرو هر منطقه جهت اعزام به این نمایشگاه در شیراز نمود که ازاین نمایشگاه تعداد 50 نفر از کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و بهره برداران پیشرو بخش کشاورزی بازدید نمودند و از نزدیک با آخرین تکنولوژی و یافته های بخش کشاورزی آشنا شدند.

IMG 0218

IMG 0213

خسروانی در ادامه اظهار داشت : در این نمایشگاه شرکتهای خارجی و داخلی آخرین تکنولوزی و یافته های خود را به نمایشگاه اورده و در معرض دید عموم قرار دادند وهدف از بازدید این نمایشگاه، ارتقای دانش فنی و ورود فناوری کشاورزی به شهرستان و تلاش برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: خرید تجهیزات و اقلام کشاورزی هدف اعزام کشاورزان به این نمایشگاه نیست، بلکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تعامل شرکت های ایرانی و خارجی در زمینه ورود فناوری های جدید به بخش کشاورزی بوده و کشاورزان از نزدیک بهترین و با کیفیفت ترین تجهیزات را شناسایی می کنند تا در آینده در صورت نیاز اقدام به خرید آن نمایند.

لازم به ذکر است که شغل بیش از 80 درصد مردم شهرستان بوانات کشاورزی است و کشاورزی در این شهرستان هنوز به شیوه های سنتی اجرا می شود.

 

IMG 0052 40

IMG 0043

 

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان