کد خبر: ۸۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
15 اردیبهشت روز شهرستان ممسنی

جشن مبعث رسول‌ اكرم (ص) در شهرستان ممسنی برگزار شد

همزمان با فرا رسيدن 27 رجب سالروز مبعث پيامبر گرامي اسلام حضرت 'محمد مصطفي' (ص)، جشن هاي عيد مبعث در شهرستان ممسنی با شكوه هر چه تمامتر برگزار شد.

به گزارش نورآنلاین جشن هاي عيد مبعث كه از ديشب آغاز شد تا امشب نيز در روستاهاي شهرستان  ادامه دارد. البته جشن بزرگی در پارک انقلاب شهر نورآباد نیز برگزار شد

در این مراسم سالروز ورود مقام معظم رهبری در 15 اردیبهشت ماه سال 1387 به ممسنی نیز گرامی داشته شد. این روز در تقویم ممسنی معروف به روز شهرستان است.

از مهمترین برنامه های این مراسم می توان به حضور سید مجدالدین حسینی امام جمعه سابق ممسنی اشاره کرد. وی بزرگترین افتخار دوران مسئولیتش در ممسنی را میزبانی و دیدار از حضرت امام خامنه ای مدظله العالی خواند.

جشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنیجشن عید مبعث در ممسنی

پایان گزارش /224224

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان